سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس از مسدودشدن ۲۳ سایت بدون مجوز سرمایه‌گذاری و اقدام قضایی علیه چند کانال تلگرامی خبر داد.

محمدعلي شيري‌زاده با اشاره به برنامه‌هاي سازمان بورس براي پيشگيري از جرايم و تخلفات و ارتقاي سلامت محيط كسب‌وكار و ايمن‌سازي‌ و شفافيت فضاي بازار سرمايه گفت: با توجه به شكايات متعدد مردم، اسامي و نشاني 23سايت بدون مجوز فعاليت در زمينه مشاوره سرمايه‌گذاري، سبدگرداني، سيگنال و تحليل فروشي به معاونت فضاي مجازي دادستاني ارائه و همه اين 23سايت مسدود شدند.

او ادامه داد: در ماه‌هاي اخير برخي افراد فريبكار بدون داشتن مجوز فعاليت و احراز صلاحيت‌هاي لازم به ارائه مشاوره سرمايه‌گذاري و سبدگرداني روي آوردند و با وعده پولدارشدن و چند برابر كردن سرمايه در كوتاه‌مدت اقدام به فريب برخي سرمايه‌گذاران كردند.

درحالي‌كه اگر ادعاهايشان صحت داشت، خود از اين پيشنهادهاي رؤيايي استفاده مي‌كردند تا پولدار شوند. او افزود: براساس شكايات دريافتي، مبني بر كلاهبرداري افرادي فريبكار كه بدون تحصيلات عالي دانشگاهي و سوابق مرتبط با بازار سرمايه اقدام به دريافت مبالغي در قالب حق مشاوره يا كارمزد كردند، سازمان بورس براي جلوگيري از ضرر و زيان سهامداران فريب‌خورده به اين موضوع ورود كرد.

کد خبر 356914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha