همشهری آنلاین: ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای تاکید کردند که حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه بوده و از جهت مجوز شرعی و قانونی دارای ایراد نیست.

مجلس

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

«ما جمعی از نمایندگان ملت به نمایندگی از طرف امضا کنندگان این بیانیه در خصوص حساب‌های قوه قضاییه با توجه به اینکه حل مشکلات اصلی مردم را در گروی همکاری صادقانه قوای سه گانه می‌دانیم از ریاست قوه قضاییه در خصوص شبهات مطرح شده جویا شدیم، ایشان همه اسناد مربوط به حساب‌ها را در اختیار قرار دادند و به دقت آن‌ها را بررسی کردیم.

برای ما روشن شد که حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه بوده و از جهت مجوزهای شرعی و قانونی دارای ایراد نمی‌باشد.

طی جلساتی که با ریاست قوه قضاییه داشته‌ایم همه سوالاتی را که در ذهن ما نمایندگان مجلس مطرح بود با ایشان با صراحت در میان گذاشتیم و ایشان نیز با سعه صدر و فرصت کافی به همه سوالات پاسخ دادند.

ما بهترین روش را همین گفت‌وگوهای صریح و منصفانه مسئولین با هم می‌دانیم  و نظرات رئیس قوه قضاییه در مورد مجلس و جایگاه آن و همکاری با قوه مقننه را همسو با نظرات امام (ره) و رهبری مبنی بر راس امور بودن مجلس دریافت نمودیم.

بار دیگر بر این نکته تاکید می‌کنیم که امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مشکل اساسی کشور است و مسئولین نظام در قوای سه‌گانه باید با اتحاد و همدلی و به دور از حاشیه‌سازی‌ها و مجادلات بی‌حاصل سیاسی به دنبال حل مشکلات مردم باشند و بر این اساس هرگونه اقدامی که به همکاری قوای سه گانه آسیب برساند ، از بین بردن فرصت خدمت به مردم می‌دانیم.»

کد خبر 356861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha