مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

محسن میرزایی: برای من که شاهد تولد همشهری بوده‌ام، فرارسیدن بیست‌وپنجمین سالگرد انتشار این روزنامه وزین، موجب خوشوقتی و مسرت است.

میرزائی

زمان به سرعت در گذر است، ۶۰سال پیش هنگامی که کار مطبوعاتی خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کردم، ۳۰سال از انتشار آن می‌گذشت و چندی پیش روزنامه اطلاعات، نودمین سال انتشار خود را جشن گرفت و من نیز افتخار حضور در این مراسم باشکوه را داشتم. امیدوارم که روزنامه همشهری نیز سال‌های پیش‌رو را با موفقیت و شکوفایی هرچه بیشتر سپری کند و روزی فرارسد که صدمین سال انتشار خود را جشن بگیرد.

مایه کمال افتخار است که بگویم همشهری هم‌اکنون به صورت یک موسسه بزرگ فرهنگی درآمده و موثر‌ترین رسانه مکتوب کشور به‌شمار می‌رود که نه‌تنها در زمینه انتشار اخبار و رویدادهای مهم، نقش برجسته‌ای دارد، بلکه از آنجا که اثرگذاری بی‌رقیب و یگانه آن در عالم تبلیغات تجاری، انکارناپذیر است، می‌توان گفت که در به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد کشور نیز سهم بسزایی داشته است. امیدوارم همچنان که در این سال‌های پرحادثه به رغم انواع مشکلات اجتماعی و اقتصادی، با گام‌های استوار در عرصه مطبوعات کشور، پیشتاز بوده، در آینده نیز منشأ خدمات بزرگ باشد.

کد خبر 355608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha