همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتقای شاخص‌های ایمنی در سایه مدیریت جهادی، انقلابی و توسعه فرهنگ ایمنی بدست می‌آید.

محمد باقری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرلشکر محمد باقری در چهارمین همایش مشترک ایمنی و سومین جشنواره امام هادی (ع) که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد بر رعایت الزامات زیست محیطی در مأموریت‌ها و رزمایش‌های نظامی و انتظامی هم تأکید کرد.

وی، آگاه سازی کارکنان نیروهای مسلح را از طریق آموزش‌های گسترده و انجام نظارت‌های هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعیین اقدامات پیشگیرانه در حذف عوامل خطرآفرین، ایمن‌سازی محیط، بهداشت حرفه ای در انجام مأموریت‌ها و رزمایش‌ها تأکید کرد.

سرلشکر باقری از اقدامات سازنده و موثر نیروهای مسلح در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در راستای پیشگیری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه‌های مسئولیتی، تقدیر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته در آماده‌سازی تجهیزات، سامانه های دفاعی، حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های موجود و تحقق شعار «ما می توانیم» نیز تشکر کرد.

براساس این گزارش با اهداء لوح از برگزیدگان بخش‌های مختلف ستادی، پژوهشی، عملیاتی و ایثارگران تقدیر شد.

کد خبر 355596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha