سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

کمتر کسی باور می‌کرد قربان محمدپور سرانجام یک فیلم میلیاردی بسازد؛ کارگردانی که در ۳ تجربه پیشین خود در گیشه شکست خورده بود، با فیلم بالیوودی «سلام بمبئی» در ۱۳ روز به فروش ۳میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومانی رسیده و رکوردهای فروش را جابه‌جا کرده است.

فیلم

هر چند منتقدان به سلام بمبئي روي خوش نشان نداده‌اند اما فيلم 26سالن در تهران و 69سالن در شهرستان‌ها دارد و پرفروش‌ترين فيلم روي پرده در روزهاي آخر پاييز است.به گزارش همشهري، در اين ميان بيشتر ضرر از اقبال مردم به سلام بمبئي متوجه «نفس» نرگس آبيار شده كه پس از يك‌ماه هنوز به مرز فروش ميلياردي نرسيده است. اين فيلم كه در اكران جشنواره و نمايش‌هاي خصوصي بسيار مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته بود، با كمترين سالن نمايش در تهران و شهرستان‌ها به اكران خود ادامه مي‌دهد.

«يتيم‌خانه ايران» ابوالقاسم طالبي هم وضعيتي شبيه نفس دارد و پس از 50روز همچنان ميلياردي نشده است. «نيمه‌شب اتفاق افتاد» و «متولد 65» هم پس از 55روز و با وجود ميلياردي شدن، چيزي حدود 20سالن در سراسر ايران در اختيار دارند و به‌زودي بايد با پرده سينماها خداحافظي كنند. «فروشنده» اصغر فرهادي هم كه آخرين خبر درباره آن نامزدي در جوايز گلدن گلوب است، در 15سالن در شهرستان‌ها روي پرده است و شايد ركورد 16ميليارد تومان را بزند.

فيلم‌هاي «مشكل گيتي» بهرام كاظمي و «لاك قرمز» سيدجمال سيدحاتمي هم در همين مدت كوتاه پس از آغاز اكران فروش‌هايي مناسب داشته‌اند. از امروز هم «حرير» به كارگرداني فريال بهزاد در گروه آزاد روي پرده مي‌رود و اكران ديگر فيلم‌ها به‌دليل پايين نيامدن كف فروش همچنان ادامه مي‌يابد. فيلم تازه بهزاد درباره مشكلات دختري است كه اضافه‌وزن دارد و براي رها شدن از اين معضل، دست به هر كاري مي‌زند. عليرضا جلالي‌تبار، ژاكلين آواره، امير صالحي‌زاده، روشنك عجميان و... در حرير بازي مي‌كنند.جدول

 

کد خبر 355492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha