مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصرف این دارو باعث طولانی شدن عمر، سلامت بدن و درمان سرطان شده و بدن را جوان و پرانرژی نگاه می‌دارد. چون تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌های سالم را دارا می‌باشد.

داروی خانگی ضد سرطان

هریستو مرمرسکی (Hristo Mermerski) یک دانشمند روسی است که یک درمان خانگی برای مقابله و پیشگیری از سرطان ارائه داده است. البته این دارو باعث تقویت و درمان کل بدن می‌شود و سرطان را به عقب می‌راند. در این مطلب طرز تهیه این داروی ساده را ارائه می‌دهیم.
این داروی خانگی عروق را تمیز می کند، درمان کننده قلب است و دستگاه ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

این دارو همچنین در تمیزی و پاکسازی کبد و کلیه‌ها نیز نقش دارد.

افرادی که این دارو را مصرف می‌کنند از مشکلات مربوط به حافظه، سکته قلبی و انواع سرطان‌ها دور می‌مانند.

برای تهیه این داروی خانگی به ترکیبات ساده‌ای مانند لیموترش تازه (15 عدد)، سیر تازه (12 حبه)، عسل طبیعی (یک کیلوگرم)، جوانه گندم (400 گرم) و گردوی تازه (400 گرم) نیاز دارید.

اگر جوانه گندم ندارید می‌توانید گندم را در یک کاسه شیشه‌ای ریخته و آب اضافه کنید. بگذارید یک شب بماند. بعد از 12 ساعت گندم‌ها را آب کش کنید و بشویید. گندم‌ها را در یک کاسه قرار دهید و اجازه دهید 24 ساعت بماند. بعد از این مدت گندم‌ها جوانه می‌زنند.

سیر را پوست بگیرید و گردوها را آماده کنید. 5 عدد لیموترش ارگانیک را با پوست له کنید. جوانه گندم را به آن اضافه کنید. آب لیموترش‌های باقیمانده را گرفته و به ترکیب اضافه کنید. بقیه مواد به غیر از عسل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یک ترکیب یکدست حاصل شود.

در نهایت عسل را افزوده و هم بزنید و مواد به دست آمده را داخل یخچال قرار دهید. این دارو باید به مدت 3 روز داخل یخچال بماند.

داروی خانگی ضد سرطان

  • روش استفاده از داروی ضدسرطان خانگی

بعد از سه روز دارو آماده مصرف می‌شود. نیم ساعت قبل از صبحانه، ناهار و شام 1 تا 2 قاشق از این دارو را مصرف کنید.

اگر برای پیشگیری یا درمان سرطان از این داروی خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید هر 2 ساعت یکبار 1 تا 2 قاشق از آن مصرف کنید.

به گفته دکتر مرمرسکی (Mermerski) مصرف این دارو باعث طولانی شدن عمر، سلامت بدن و درمان سرطان شده و بدن را جوان و پرانرژی نگاه می‌دارد. چون تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌های سالم را دارا می‌باشد. این دانشمند روسی معتقد است که داروی پیشنهادی‌اش باعث تقویت اعضای بدن و غدد می‌شود و بدن را سالم می‌کند و هیچ سرطانی نمی‌تواند در بدن سالم دوام بیاورد.

منبع:‌تبيان

کد خبر 354802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha