چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۸۶ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

کریم اعظمی: فرهاد کاظمی که طی سال‌های اخیر تبحر خاصی در شکست دادن استقلال داشته، غروب روز جمعه 11 آبان مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 طی این چند سال به ندرت پیش آمده تیم‌های کاظمی بازی راحتی مقابل پرسپولیس پیش‌رو داشته باشند، ولی سرمربی مس کرمان در اندیشه غلبه بر صدرنشین لیگ‌برتر است تا به قول خودش طلسم‌شکنی کند. او می‌گوید: باور کنید که این بازی هم مثل دیگر بازی‌هاست، ولی برای من گرفتن 3 امتیاز خیلی مهم است.

  •  شما چند روز پیش در اعتراض به نحوه بازی مس و سپاهان گفتید که مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنید. همچنان بر سر حرف خود هستید؟

قصد داشتم با این حرف اعتراضم را به فدراسیون و سازمان لیگ نشان دهم. قرار نیست حق مس کرمان به راحتی تضییع شود و من هم ساکت بنشینم، مسئولین باید بدانند که به همین راحتی نمی‌شود برنامه بازی‌ها را عوض کرد. البته ما باید به تصمیمات آنها احترام بگذاریم.

  •  احساس می‌کنید با لغو این بازی مشکلاتی برای شما به وجود آمده؟

برای این دیدار چند بازیکن محروم و مصدوم داریم و اگر در بازی خانگی با این مشکل مواجه می‌شدیم، ایرادی نداشت. حالا با این شرایط باید مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و با توجه به لغو بازی مس و سپاهان باید بگویم که دیدار روز جمعه یک جدال نابرابر است.

  • کدام‌یک از بازیکنان خود را در اختیار ندارید؟

سوکو فوفانا و کیانی 3 اخطاره هستند و حاجیان هم مصدوم شده و به این بازی نمی‌رسد. مهدی رحمتی، پائولو زالدرون، حمید رجبی و غنی‌زاده هم مصدوم هستند و معلوم نیست مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد یا نه.

  •  با این شرایط شما نگران نیستید؟

 به هرحال باید با این شرایط کنار بیایم ولی بهتر بود فدراسیون زودتر تصمیم به لغو بازی مس و سپاهان می‌گرفت تا ما چند روز دیرتر با سایپا بازی می‌کردیم.

  • با این شرایط به اندازه کافی زمان داشتید تا روی تاکتیک بازی با پرسپولیس کار کنید؟

بعد از لغو بازی با سپاهان، تمرینات خود را براساس بازی پرسپولیس برنامه‌ریزی کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

  •  غیبت رحمتی می‌تواند برای شما مشکل‌ساز باشد، این‌طور نیست؟

مهدی رحمتی یکی از مهره‌های تأثیرگذار ماست که علاوه بر مصدومیت مچ پا، دچار سرماخوردگی شدید نیز شده است. پزشک تیم در تلاش است تا رحمتی را به بازی روز جمعه برساند.

  •  با این شرایط به نظر می‌رسد روز سختی مقابل پرسپولیس داشته باشید.

 بازی کردن مقابل این تیم تحت هر شرایطی سخت است، چون آنها از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برند و بازیکنان و کادرفنی توانمندی دارند. پرسپولیس نشان داده از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌برد و این نقطه قوت آنها محسوب می‌شود.

  •  از این تیم به اندازه کافی شناخت دارید؟

پرسپولیس و استقلال نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر در چشم هستند و شناخت لازم را از حریف روز جمعه خود داریم.

  •  پرسپولیس تنها تیم بدون شکست لیگ است، این باعث نمی‌شود شما استرس زیادی مقابل حریف داشته باشید؟

 این نکته مهمی است که آنها تا اینجای لیگ شکست نخورده‌اند، ولی پرسپولیس هیچ وقت برد با صلابت نداشته و به جز یکی، دو بازی در مسابقات دیگر با نتیجه‌ای نزدیک حریفان را شکست داده است.

  • به نظر می‌رسد کسب یک تساوی هم برای شما راضی‌کننده باشد، این طور نیست؟

فقط به پیروزی فکر می‌کنم و 3 امتیاز را می‌خواهم. به هیچ عنوان با این تفکر به میدان نمی‌رویم که از پرسپولیس فقط یک تساوی بگیریم.

  • برخی معتقدند نسبت به سال‌های گذشته تفکرات شما دفاعی شده و به یک مربی محتاط تبدیل شده‌اید.

 من باید براساس داشته‌هایم بازی کنم و مطمئن باشید مربی محتاطی نیستم. روز جمعه خواهید دید که با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد اما بازی منطقی و هوشیارانه‌ای را به نمایش خواهیم گذاشت. در بازی با استقلال هم دیدید که بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشتیم ولی موقعیت‌های زیادی داشتیم.

  •  در این چند سال اخیر همیشه مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته‌اید، ولی خیلی کم پیش آمده که پرسپولیس را شکست بدهید.

 بهتر است تا روز جمعه صبر کنید، می‌خواهم این طلسم را بشکنم.

کد خبر 35402

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز