تحقیقات از پسرجوانی که در کلاس درس دانشگاه با چاقو دختر موردعلاقه‌اش را زخمی کرده نشان داد که او وقتی جواب منفی شنیده، ‌نقشه قتل کشیده است.

خانواده دختر جوان با مراجعه به كلانتري107 فلسطين به طرح شكايت از جوان چاقوكش پرداخته و خواستار مجازات سنگين براي وي شدند.ساعت 19پنجشنبه گذشته، پسر 23ساله‌اي به بهانه تحويل جزوه درسي وارد دانشگاه هنر و معماري در خيابان فلسطين شد. او پس از ورود به يكي از كلاس‌ها به بهانه اينكه مي‌خواهد جزوه‌ها را در اختيار يكي از دختران دانشجو قرار دهد، از استاد اجازه گرفت و وارد كلاس شد اما زماني كه به دختر جوان رسيد، در ‌مقابل چشم استاد و دانشجويان با چاقو 3ضربه به وي وارد كرد و لحظاتي بعد از سوي مأموران حراست دانشگاه دستگير شد. به‌دنبال اين حادثه دختر جوان به بيمارستان منتقل شد و عامل اين حمله خونين در اختيار مأموران كلانتري107 فلسطين قرار گرفت.

نسترن، دختر 21ساله‌اي كه قرباني حمله خونين خواستگار سمجش قرار گرفته، براي درمان به بيمارستان فيروزگر منتقل شد. او از ناحيه شكم، ‌پهلو و سر زخمي شده بود و شدت جراحتش به حدي بود كه از ناحيه سر تحت عمل جراحي قرار گرفت. نسترن حالا هرچند به سختي مي‌تواند صحبت كند اما به بستگانش گفته كه از جوان ضارب شكايت دارد. يكي از بستگان نزديك نسترن به همشهري گفت: نسترن يك سال پيش از طريق تلگرام با پسرجوان آشنا شد.

او گفته بود كه كارمند يك شركت است اما گويا مدتي بعد متوجه دروغ‌هايش شده و چون رفتارهاي مناسبي نداشت، تصميم گرفت به او جواب منفي بدهد اما پسرجوان دست‌بردار نبود. او مدام براي نسترن پيام‌هاي تهديدآميز مي‌فرستاد و مزاحمش مي‌شد. همين شد كه نسترن خط موبايلش را عوض كرد اما مزاحمت‌هاي خواستگار سمج تمامي نداشت. بارها سد راهش شده و با تهديد خواسته بود كه به او جواب مثبت بدهد.

وي ادامه داد: پسرجوان حتي بارها به محل كار نسترن رفته و برايش مزاحمت ايجاد كرده بود. به حدي كه او از محل كارش استعفا كرده و ديگر به سركار نمي‌رفت اما ماجرا انگار تمامي نداشت. پسر جوان چند روز قبل‌تر از حادثه به محل كار پدر نسترن رفت تا از او خواستگاري كند اما پدر نسترن به او گفته بود كه بايد در اين خصوص فكر كند و تصميم بگيرد. با اين حال پسرجوان با تهديد به پدر نسترن گفته بود كه اگر با ازدواج آنها موافقت نكند بلايي بر سر نسترن مي‌آورد.

به گفته وي، نسترن قصد شكايت داشت اما پيش از آن، پسر جوان در روز حادثه ناباورانه وارد كلاس درس او شد و مقابل چشم استاد و دانشجويان چند ضربه به وي زد. دختر جوان كه از ناحيه سر تحت عمل جراحي قرار گرفته و به سختي مي‌تواند صحبت كند، زنده ماندنش را معجزه مي‌داند.

  • ناكامي در نقشه جنايت

در همين حال خواستگار چاقوكش كه در كلانتري بازداشت است، در بازجويي‌هاي اوليه چنين گفته است: قصد ازدواج با نسترن را داشتم اما او مخالفت كرد. من هم چون عاشقش بودم نقشه قتل او را كشيدم. روز حادثه وي را تا دانشگاه تعقيب كردم و وقتي وارد دانشگاه شد، ‌منتظر ماندم تا كلاسش شروع شود. از قبل چاقويي تهيه كرده و همراهم بود تا اينكه روز حادثه به بهانه تحويل جزوه وارد كلاس شدم و درحالي‌كه به‌شدت عصبي و از خود بي‌خود شده بودم، چند ضربه به او زدم. هم‌اكنون متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و خانواده دختر جوان پيگير پرونده اوست.

کد خبر 353779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha