شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

رازگشایی درخصوص مرگ هولناک یک زن در بزرگراه آزادگان از سوی کارآگاهان آغاز شده است.

هنوز مشخص نيست كه اين زن قرباني تصادف هولناك شده يا به قتل رسيده است. بامداد ديروز مأموران كلانتري يافت‌آباد با قاضي محسن مديرروستا تماس گرفتند و خبر از مرگ هولناك زني دادند. همين تماس كافي بود تا تيمي از كارآگاهان تجسس با دستور قاضي جنايي راهي محل حادثه شوند. قرباني در لاين تندرو بزرگراه آزادگان حوالي پل الغدير افتاده و شدت حادثه به حدي بود كه دو دست اين زن از بدنش جدا شده بود. حتي صورتش قابل شناسايي نبود.

هنوز معلوم نبود كه چه بلايي بر سر اين زن آمده است تا اينكه يكي از شاهدان خود را به پليس كه در محل در حال تحقيق بود رساند و مدعي شد كه دقايقي قبل‌تر راننده خودرويي به عمد با سرعت بالا اين زن را زير‌گرفته و فراري شده است. در چنين شرايطي جسد زن جوان با دستور قاضي جنايي به پزشكي قانوني منتقل شد تا هم علت اصلي مرگ و هم هويت وي شناسايي شود.

درحالي‌كه بررسي‌ها در اين خصوص ادامه داشت شخصي به كلانتري يافت آباد رفت و سرنخ تازه‌اي را پيش روي مأموران قرار داد. وي گفت: من حوالي بزرگراه آزادگان بودم كه ناگهان متوجه تصادف هولناكي در لاين تندرو شدم. راننده خودرويي كه زن بود و شيشه جلوي ماشينش شكسته بود با شدت به زني كه در لاين تندرو در حال گذر بود برخورد كرد و پس از آن از ترس فرار كرد. اما در آن لحظه من موفق شدم شماره پلاك آن را يادداشت كنم. به گزارش همشهري، با اين سرنخ، قاضي جنايي دستور بررسي شماره پلاك خودرو را صادر كرده تا در تحقيقات معماي مرگ هولناك اين زن رازگشايي شود.

کد خبر 354280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha