با گذشت یک سال از مرگ اسرارآمیز زن جوان در آپارتمانش، زنی به‌عنوان مظنون در جنایت دستگیر شد.

تحقيقات در اين پرونده از صبح 29آبان‌ماه سال گذشته شروع شد. در آن روز گزارش مرگ اسرارآميز زن 25ساله‌اي در اختيار قاضي محسن مديرروستا قرار گرفت و او همراه تيم تجسس در محل حادثه كه آپارتماني در شرق تهران بود، حاضر شدند. حادثه در طبقه دوم رخ داده و جسد قرباني در اتاق خواب افتاده بود. آنطور كه مشخص بود حدود 24ساعت از مرگ وي مي‌گذشت و آثار خراشيدگي روي گردنش ديده مي‌شد.

تحقيقات حكايت از اين داشت كه زن جوان بعد از جدايي از همسرش به تنهايي زندگي مي‌كرده و يكي از ساكنان طبقه اول متوجه مرگ او شده است. اين فرد به كارآگاهان گفت: از غروب روز گذشته صداي بلند موسيقي از خانه قرباني مي‌شنيدم. تصور كردم مهمان دارد اما اين صدا بي‌وقفه ادامه داشت و قطع نمي‌شد. حتي شب هم كه مي‌خواستم بخوابم باز صداي آهنگ از خانه زن جوان مي‌آمد. براي همين به مقابل آپارتمانش رفتم و در زدم تا به او تذكر بدهم اما كسي در را باز نكرد. تا صبح صداي آهنگ قطع نشد و من ديگر مطمئن شدم حادثه‌اي رخ داده است، براي همين باپليس تماس گرفتم كه مأموران كلانتري پس از حضور در ساختمان وارد خانه او شدند و جسدش را پيدا كردند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه احتمالا شخص آشنايي به راحتي وارد خانه قرباني شده و براي اينكه همسايه‌ها صداي درگيري و سر و صدا را نشنوند صداي موسيقي را بلند كرده و دست به جنايت زده است.كارآگاهان در ادامه تحقيقات پي بردند كه زن جوان با مردي به‌صورت موقت ازدواج كرده و او گاهي به خانه همسرش رفت‌وآمد داشت. اين مرد بازداشت شد و ادعا كرد كه 2شب قبل از حادثه خانه قرباني بوده و آخرين بار عصر روز 28آبان‌ماه با او صحبت كرده است. هرچند خانواده قرباني از همسر موقت وي شكايت داشتند اما چون مداركي عليه وي نبود، اين مرد آزاد شد.

  • راز پيامك‌هاي تهديدآميز

هنوز علت دقيق مرگ زن جوان مشخص نبود تا اينكه پزشكي قانوني پس از مدتي اعلام كرد كه وي بر اثر خفگي ناشي از مصرف متادون جان باخته است. اين درحالي بود كه همسر موقت وي و خانواده‌اش اصرار داشتند كه او اعتياد نداشته و هرگز مواد مصرف نمي‌كرده است. از سوي ديگر آثار خراشيدگي روي گردن قرباني فرضيه قتل را پررنگ‌تر مي‌كرد. اين بار قاضي جنايي دستور بررسي تلفن همراه قرباني را صادر كرد تا اينكه با گذشت يك سال از حادثه سرنخ تازه‌اي پيش روي تيم جنايي قرار گرفت.

بررسي پيامك‌ها نشان مي‌داد كه عصر 28آبان‌ماه همسر اول شوهر موقت مقتول براي هوويش(مقتول) متن تهديد آميز فرستاده و گفته «دارم به آنجا مي‌آيم تا خانه را روي سرت خراب كنم». همين كافي بود تا قاضي دستور بازداشت زن جوان را صادر كند. اين زن صبح ديروز وقتي پيش روي قاضي مديرروستا قرار گرفت خود را بي‌گناه دانست.

وي گفت: وقتي با وجود 3فرزند پي بردم شوهرم به من خيانت كرده و به‌صورت موقت با قرباني ازدواج كرده خيلي عصباني شدم. بارها با زن جوان صحبت كردم و خواستم پايش را از زندگي من بيرون بكشد اما بي‌فايده بود. روز حادثه هم من از روي ناراحتي و براي اينكه حرصم را خالي كنم اين پيامك‌هاي تهديدآميز را براي آن زن فرستادم و زمان حادثه هم به همراه فرزندانم براي خريد به پاساژي كه در نزديكي خانه قرباني بود رفتم. من هيچ نقشي در ماجر ندارم. هرچند او خود را بي‌گناه دانست اما قاضي جنايي با توجه به شواهد موجود دستور بازداشت وي را صادر كرد تا در تحقيقات معماي مرگ اسرارآميز زن جوان فاش شود.

کد خبر 353777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha