همشهری آنلاین: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از برگزاری آیین سوگواری ۲۸ صفر، روز دوشنبه (هشتم آذر) با حضور پرشور هیأت‌های عزاداری نیروهای مسلح در مصلی امام خمینی (ره) تهران، خبر داد.

سپاه

به گزارش روابط عمومی کل سپاه در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و دو سبط گرامیش، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) مراسم ویژه سوگواری 28 صفر با حضور پرشور و گسترده‌ ی هیات ‌های عزاداری نیروهای مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج و مقامات لشکری به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می ‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: این مراسم معنوی صبح روز دوشنبه ، هشتم آذرماه مقارن 28 صفر با برپایی دسته های عزاداری نیروهای مسلح از هیأت‌ها و مسیرهای پیش بینی شده آغاز می شود و به سمت مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

بر اساس این اطلاعیه، شروع مراسم رسمی از ساعت 9:30 صبح در مصلی بزرگ تهران است و هیات های عزاداری نیروهای مسلح به اقامه عزا خواهند پرداخت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه یاد شده از اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و ولایت مدار تهران دعوت کرد تا همگام و همنوا با نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و میهن اسلامی، بار دیگر عشق و ارادت خود را به پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) به نمایش گذارند.

کد خبر 353754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha