همشهری آنلاین: بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه شهر قدس با تساوی بدون گل به پایان رسید و به این ترتیب صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتاد. برانکو درباره این دیدار نظر می‌دهد:

pers

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما ۶ موقعیت گل ایجاد کردیم اما هنوز با مشکل گل نزدن مواجهیم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: از تیمم راضی هستم. تمام بازی تحت کنترل ما بود. ما از قدرت تیم حریف آگاه بودیم و آگاهانه ریسک می کردیم.

وی ادامه داد: ما برای برد به میدان آمدیم و ۶ فرصت گل نیز به وجود آوردیم. متاسفانه هنوز مشکل گل نکردن فرصت‌هایمان را داریم که طبیعتا در آینده بیشتر روی آن‌ها کار خواهیم کرد تا این مشکل را به حداقل برسانیم. ۱۰ نفره شدن تیم‌مان باعث نشد بازیکنانم دست از تلاش بردارند و شجاعت به خرج دادند و تا آخر بازی نیز موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کردند. تیم حریف نیز موقعیت‌هایی داشت اما فرصت‌های ما خطرناک‌تر از فرصت‌های آن‌ها بود.

برانکو اضافه کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا انرژی و انگیزه زیادی در این بازی صرف کردند. این‌ها عواملی است که به من خوش‌بینی کار برای آینده را می‌دهد.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه خط دفاع تیم‌تان امروز به حریف زیاد موقعیت داد گفت: پیکان موثرترین تیم لیگ بوده و منطقی است که خط حمله بسیار خوبی دارد. آن‌ها دو سه شانس خوب هم ایجاد کردند و حتی زمانی که یک بازیکن اضافه داشتند فقط یک شانس دیگر ایجاد کردند. غیر منطقی است اگر انتظار داشته باشیم حریف حتی یک شانس گل هم نداشته باشد. اما به طور کلی هیچ انتقادی نسبت به خط دفاعم ندارم.

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مشکل گلزنی پرسپولیس چه زمانی حل خواهد شد گفت: طبیعتا گلزن باید مادرزادی گلزن باشد. مهدی طارمی بهترین گلزن تیم ماست. اما این را در نظر بگیرید که او کل تابستان را در کنار ما نبوده و وقتی از ترکیه بازگشت از مجموع ۴ ماه ۳ ماه را در خدمت تیم ملی بوده است. طبیعتا او آمادگی صددرصد را ندارد.

او در ادامه درباره اینکه چرا به جای پریموف مهاجم بهتری را برای تیمش جذب نکرد گفت: خیلی ساده نمی‌توان مهاجم خوب را پیدا کرد. اگر اینقدر ساده بود همه تیم‌ها مهاجمان خوبی را داشتند. من نمی‌دانم منظور شما دقیقا چیست. معیارهایی که من دارم، معیارهای باکیفیت بالایی است. این را باید در نظر بگیریم که ما محدودیت مالی داریم اگر به راحتی می‌شد یک مهاجم خوب با ۱۰۰ هزار دلار جذب کرد که کار ساده‌ای بود. مهاجمان خوب که شم گلزنی دارند بالای یک میلیون دلار می‌ارزند. ما هم مجبوریم به خاطر شرایطی که داشتیم، مهاجم بگیریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: من نمی‌دانم چه مهاجمی به چه تیمی پیوسته است. ما زمانی بازیکن را جذب کردیم که شرایط خاصی داشتیم. این را هم باید اضافه کنم، طارمی یک هفته قبل از شروع لیگ به جمع ما اضافه شد اما فکر می‌کنم مهاجم خارجی پیکان ۲۰ روز بعد از شروع لیگ به جمع آن‌ها اضافه شد اما این‌ها مسائلی است که برخی از آن‌ها از عهده ما خارج است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد طبیعتا با اخراج انصاری دیگر داستان بازی ما تغییر کرد. ایده‌هایی که از ابتدا داشتیم کنار گذاشتیم اما اینکه امید عالیشاه مصدوم شد در اختیار ما نبود. واقعیت این است که ما در دقایق آخر هم می‌توانستیم ببازیم. شاید هم در دقایق آخر روی بازیکن ما پنالتی شده باشد.

برانکو درباره تعطیلات لیگ هم گفت: من بارها در این زمینه صحبت کرده‌ام. تعطیلات لیگ به سود بازیکنان و باشگاه‌ها نیست. نیازی نیست که بخواهم درباره این مسائل صحبت کنم.

کد خبر 353550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha