همشهری آنلاین: معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: وثیقه مشمولان زائر عتبات عالیات که اطلاعات آنان در سامانه گذرنامه ثبت شده است،ظرف مدت دو هفته به حساب آنان واریز خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری آنان به وظیفه عمومی نیست.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نجف حمیدزاده در خصوص فرآیند استرداد وثیقه مشمولان زائر عتبات عالیات در اربعین حسینی گفت: گذرنامه مشمولانی که توفیق تشرف به عتبات عالیات را در اربعین حسینی داشته اند، می بایست در زمان خروج از کشور و همچنین ورود به داخل، ممهور به مهر کنترل مرزی شده و اطلاعات ورود و خروج آنان نیز در سامانه گذرنامه درج شود.

وی در خصوص استرداد وثیقه 30 میلیون ریالی به حساب زائران مشمول بیان کرد: وثیقه مشمولان زائر عتبات عالیات که اطلاعات آنان در سامانه گذرنامه ثبت و پیامکی مبنی بر ثبت ورود زائر به کشور را دریافت نموده اند ظرف مدت دو هفته به حساب آنان واریز خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری مشمول به وظیفه عمومی نیست.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: آن دسته از عزیزانی که دربازه زمانی تعیین شده مبالغ وثیقه به حساب آنان عودت نشده است، می بایست با در دست داشتن اصل گذرنامه و شماره حساب بانک قوامین به معاونت های وظیفه عمومی مرکز استان مراجعه کنند.

کد خبر 353469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha