همشهری آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی گفت: از آبان ماه سال جاری رسیدگی به تمام درخواست‌های توجیه غیبت مشمولان غایب پس از ثبت در دفاتر (پلیس+۱۰)، توسط معاونت وظیفه عمومی استان‌ها انجام می‌شود.

مشمولان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست در باره نحوه رسیدگی به درخواست توجیه غیبت مشمولان غایب، افزود: به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به درخواست توجیه غیبت مشمولان غایب، از آبان ماه سال جاری رسیدگی به این نوع درخواست‌ها توسط معاونت وظیفه عمومی استان‌ها انجام می شود.

وی افزود: مشمولان غایب می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات مربوط به توجیه غیبت، از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست خود را ثبت کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی افزود: پس از بررسی مستندات در کمیسیون وظیفه عمومی استان ها، نتیجه درخواست از طریق پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید، همچنین مشمولان می توانند از طریق دفاتر (پلیس+10) نیز درخواست خود را پیگیری کنند.

علیدوست گفت: پیش از این رسیدگی به این امور، پس از ثبت در دفاتر(پلیس+10)به صورت متمرکز در سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شد.

کد خبر 352657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha