سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیدل کاسترو،رییس جمهور کوبا روز سه شنبه 14 شهریور با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به اینکه از زمان جراحی حدود 20 کیلو وزن کم کرده گفته است که لحظه سخت سپری شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ،کاسترو در بیانیه خود که در روزنامه گرانما ارگان حزب کمونیست کوبا همراه با عکس های جدید از این رهبر 80 ساله منتشر شده اعلام کرده "اکنون من در یک روند رضایت بخش بهبودی قرار دارم".

کاسترو با اشاره به اینکه اکنون بخیه های عمل او باز شده گفته است":من تایید می کنم که سخترین لحظه بیماری را سپری کرده ام".

بیانیه کاسترو با 10عکس جدید از دوران نقاهت او منتشر شده که در همه آنها او نشسته و پیراهن نیم آستین آبی رنگ نیروی دریایی با بیژامه های آبی کمرنگ پوشیده است.در بسیاری از این عکس ها او مشغول مطالعه یا نوشتن است.

کاسترو در بیانیه خود افزوده است:" در روزهای آینده من شخصیت های بزرگی را ملاقات خواهم کرد".این جمله او اشاره به روسای دولت ها و حکومت های کشورهای عضو جنبش عدم تعهد دارد که برای نشست خود به هاوانا می روند.

این بیانیه افزوده است:البته این به مفهوم آن نیست که تمام  فعالیت ها و دیدارها در برابر دوربین های عکاسان و تصویر برداران تلویزیون صورت خواهد گرفت.با این وجود اخبار این دیدار ها برای عموم منتشر خواهد شد.

 

کد خبر 3534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز