همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قاعده بسیج، انعطاف‌پذیری آن است و باید خود را با شرایط زمان و مکان انطباق دهد.

محمدرضا نقدی

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بااشاره به آموزش‌های بسیج در دوره دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که بسیجیان با توجه به شرایط، گاهی دوره آموزشی غواصی را می‌گذراندند و گاهی نیز برحسب نیاز، دیگر دوره های مورد نیاز را سپری می‌کردند.

وی در جمع دانشجویان بسیجی ادامه داد: در مدل جامعه اسلامی و دولت اسلامی، اصل حضور مردم است و همه مردم در آن مسئول هستند که باید این حضور مردم و ظرفیت های ایجاد شده سازماندهی شود که این امر در بسیج تحقق یافته است.
سردار نقدی با اشاره به سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و طلبه در ٢ آذر ماه به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: با تشکیل بسیج از ظرفیت حضور مردم به صورت هم افزا و یکپارچه استفاده شد.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: یکی از اصول دیگر بسیج، داوطلبانه بودن آن است و افراد در آن بدون هیچ امتیاز و یا دریافت حقوقی به مردم خدمت می کنند و بسیجیان در آن احساس مسئولیت می کنند و تمام توان خود را برای کمک به مستضعفان به کار می‌گیرند.

سردار نقدی در این مراسم به سوالات دانشجویان بسیجی پاسخ داد و به برخی گلایه های آنان درباره کم توجهی به بسیج گوش داد.

در پایان این مراسم، فیلم یتیم خانه ایران در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصاد علامه طباطبایی اکران شد.
یکشنبه 30 آبان تا شنبه 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

بسیج پژواک ندای زینب(س)، بسیج انقلابی‌گری و ظلم ستیزی، بسیج انقلابی گری و پیشرفت، بسیج انقلابی‌گری و کارآفرینی، بسیج انقلابی گری و ایثار، بسیج انقلابی‌گری و اقتدار جهانی و بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری، عناوین روزهای هفته بسیج است.

کد خبر 353391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha