همشهری آنلاین: دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش ایرنا، این جشنواره ملی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار و به طرح‌های برگزیده در هر حوزه هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

این جشنواره در محورهای تخصصی انرژی‌های خورشیدی، آب، باد، زمین گرمایی، زیست توده، هیدروژن و پیل سوختی، انرژی‌های ترکیبی و سایر زمینه‌‌های مرتبط و همچنین در حوزه‌های اختراع و نوآوری، طرح‌های توسعه‌ای و کاربردی برگزار می‌شود.

همزمان با دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر، علاوه بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مسابقه تولید محتوای چندرسانه‌ای، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت‌های برتر و کسب و کارهای موفق در حوزه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر برپا می‌شود.

مهلت ثبت‌نام طرح‌ها که از 15 آبان ماه آغاز شده، تا 15 آذرماه ادامه دارد و زمان‌بندی اعلام طرح‌های منتخب برای حضور در نمایشگاه جشنواره یکم تا 15 دی ماه است.

از نوآوران، کارآفرینان، دانشجویان، اساتید و متخصصان دعوت به عمل می‌آید ایده‌ها و طرح‌های خود را در این جشنواره ملی مطرح کرده و ضمن برخورداری از هدایای نفیس برای طرح‌های برتر، از فرصت برقراری ارتباط با شرکت‌های صنعتی فعال در صنایع وابسته بهره‌مند شوند.

کد خبر 353221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha