همشهری‌آنلاین: کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی به همراه اردال ارزنجان در تالار وحدت، تور کنسرت‏‌های«پردگیان باغ سکوت» را با همراهی نوید افقه،علی بهرامی‌فرد و هادی آذرپیرا به صحنه می‌برد.

کیهان کلهر -و  پردگیان

به گزارش همشهری‌آنلاین روابط عمومی این کنسرت اعلام کرد که بلیت‌های کنسرت تالار وحدت کیهان کلهر و اردل ارزنجان نیم ساعت بعد از گشایش گیشه اینترنتی تماما به فروش رفت که در نوع خود رکوردی را برای فروش کنسرت‌های موسیقی به جای گذاشت و سبب شد تا برگزار کنندگان این کنسرت به فکر تمدید آن در زمان مناسب دیگری باشند.

کلهر نخستین بار آبان ماه ده سال قبل کنسرت‌های خود با این نوازنده ترکتبار را در تور خارج از ایران آغاز کرد.

کنسرت کیهان کلهر و نوازنده ترک در کانادا و آمریکا

از سوی دیگر سهیل زارعی، تهیه‌کننده کنسرت‌های کلهر، اعلام کرد که تور «پردگیان باغ سکوت» با اجرا از شهر شیراز بلافاصله بعد از کنسرت دونوازی آغاز می‏شود و پس‌ازآن میهمان علاقه‌مندان شهر بوشهر خواهد شد. این کنسرت قرار است روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر در شیراز و ۲۳ آذر در بوشهر به صحنه برود.


«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه کمانچه، به همراه علی بهرامی فرد(نوازنده سنتور)، هادی آذرپیرا(نوازنده تار) و نوید افقه (نوازنده تنبک) بود که در اردیبهشت و خردادماه امسال به روی صحنه برد و به علت استقبال گسترده‌ای که از آن شد؛ دوباره قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر به روی صحنه برود. و در دی ماه باردیگر در تهران علاقه‌مندان موسیقی بی‌کلام ایرانی را به «پردگیان باغ سکوت» مهمان خواهد ساخت.

کد خبر 352909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha