سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کنسرت نیشابور کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده برجسته کمانچه به‌ دستور دادستان این شهرستان لغو شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، این اولین کنسرت از مجموعه‌ کنسرت‌های تور کیهان کلهر همراه گروهش بود که قرار بود، طی دو شب در این شهرستان برگزار شود؛ اما در آخرین دقایق در حالی که اعضای گروه از فرودگاه تهران عازم این شهر بودند، طی تماسی کوتاه اعلام شد که کنسرت لغو شده است.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت کیهان کلهر، خبر لغو این اجرا در نیشابور را تأیید کرد.

 بر اساس این گزارش تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت، اعم از مجوز شورای تأمین استان، اداره‌ی اماکن و وزارت ارشاد گرفته شده بود و صورت‌جلسه‌ شورای تأمین مبنی بر موافقت با برگزاری این کنسرت به رویت اعضای گروه رسیده بود، اما بنابر تصمیم‌های جدید دادستان نیشابور، این کنسرت لغو شد.

قرار است، کیهان کلهر 24 اردیبهشت‌ماه در یزد و 25 و 26 اردیبهشت‌ماه نیز در سالن «انتظار» کرمانشاه اجرا داشته باشد و 27 اردیبهشت‌ماه هم با مردم خرم‌آباد دیدار کند.

او همچنین قرار است در خردادماه به مدت ۷ شب در تالار وحدت اجرای برنامه داشته باشد.

در این تور کنسرت، گروه «راح روح» نوای کمانچه‌ی کیهان کلهر را همراهی می‌کنند که نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) در آن ساز می‌زنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین کیهان کلهر از جمله هنرمندانی است که سهمی جدی در معرفی موسیقی سنتی و اصیل ایرانی به جهانیان ایفاء کرده است و کنسرت‌های او در اروپا و آمریکا نیز با اقبال عمومی روبرو می‌شود.

آثار او تا کنون چند بار به مراحل نهایی جایزه معتبر گرمی در بخش ورد میوزیک راه یافته است.

کد خبر 333449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha