همشهری آنلاین: مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا) امسال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور با هدف تعامل با مردم و رسانه‌ها، حضور فعال خواهد داشت.

وزارت بهداشت

به گزارش وبدا، دکتر عباس زارع نژاد با بیان این مطلب، اظهار داشت: با مشارکت معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، خیرین سلامت، انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم نهاد، هر روز نشست خبری در غرفه وبدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری دو هفتگی سخنگوی وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات، خاطرنشان کرد: علاوه بر نشست‌های خبری با هدف تعامل مناسب‌تر با رسانه‌ها، پنل‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مانند طب سنتی ، امنیت غذایی ، مدیریت منابع سلامت، گام‌های طرح تحول سلامت، سرمایه‌گذاری حوزه سلامت و موضوعات تخصصی دیگر با حضور کارشناسان برگزار می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌های بهداشتی در طول برگزاری نمایشگاه مطبوعات در غرفه وبدا، اظهار داشت: علاوه بر ارائه خدمات مشاوره، بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی در راستای فرهنگسازی حوزه سلامت در بین بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.

دکتر زارع نژاد خاطرنشان کرد: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه مطبوعات به این نمایشگاه دعوت شده اند تا علاوه بر بازدید از غرفه‌های مختلف، پاسخگوی سوالات مردم و رسانه‌ها باشند.

وی  با بیان اینکه غرفه وبدا سال گذشته به عنوان غرفه برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گروه آموزشی و تخصصی شناخته شد، یادآور شد: یکی از برنامه‌های جدید پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، برپایی غرفه نقاشی کودکان با موضوعات حوزه سلامت در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است زیرا فرهنگسازی، آموزش و ارتقای سلامت در سنین پایین‌تر از برنامه های مهم وزارت بهداشت است.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت(وبدا) در غرفه 488 گروه آموزشی تخصصی از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

کد خبر 351216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha