همشهری آنلاین: بسیاری از مردم ابراز نارضایتی از عملکرد باتری آیفون ۷ داشتند به این دلیل که طول عمر باتری هنگام استفاده اینترنت به شدت پایین می‌آید.

آیفون ۷

یک سری از سایت‌های تخصصی برسی گوشی، آزمایشی برای طول عمر باتری بر روی چند موبایل انجام داده‌اند و نتایج بدست آمده قابل تامل بوده است. این آزمایش بین 4 برند برتر در طراحی گوشی‌های موبایل صورت گرفته است به این ترتیب که گوشی‌های HTC 10، LG G5، S7 و آیفون هفت در این آزمایش شرکت کرده‌اند.

در این آزمایش گوشی‌ها در دو آزمون شرکت کردند که یکی میزان مصرف باتری در استفاده از اینترنت و تماس‌های 3G است.

در فرایند آزمایش تماس‌های 3G  آیفون هفت با حداقل‌ترین امتیاز در جایگاه آخر جای گرفت به طوری که گوشی‌های اندرویدی از آیفون جلوتر افتادند.

آیفون

 مدت زمانی که آیفون توانایی استفاده از تماس‌های 3G  داشت فقط 712 دقیقه بود و این درحالی است که  HTC 10 با زمان هزار 759 دقیقه رتبه نخست را در این آزمایش بدست آورد.

در آزمایش دوم که میزان عمر باتری‌ها در استفاده از اینترنت امتحان می‌شد آیفون 7 بازهم در رتبه آخر ایستاد اما اختلافات عمر باتری در این آزمایش به هم نزدیک بود.

اپل بی‌خیال بهبود عملکرد عمر باتری آیفون هفت نشده چون این مشکل در مدل‌های قبلی آیفون نیز به چشم می‌خورد و لی در حال حاضر نارضایتی مردم از عملکرد باتری آیفون هفت باعث شده که موج منفی برای کمپانی اپل به وجود بیاید.

منبع: business insider

کد خبر 351179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha