یکشنبه ۶ آبان ۱۳۸۶ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

کریم اعظمی: ایمان مبعلی: پایان فصل، از امارات می‌روم.

«او یک لیدر واقعی است که هر لحظه می‌تواند جریان بازی را تغییر دهد، من از داشتن چنین بازیکنی خوشحالم.» این اظهارنظری بود که پس از بازی الشباب و العین از قول سرمربی الشباب در یکی از روزنامه‌های اماراتی مطرح شد، دیداری که مبعلی با زدن یک ضربه کاشته دیدنی، 3 امتیاز حساس برای تیمش گرفت.

 درخشش ایمان با پیراهن الشباب همچنان ادامه دارد، او می‌گوید: «امسال تیم پرقدرتی داریم و امیدوارم به مقام قهرمانی برسیم، هر چند رسیدن به این عنوان سخت است ولی من، اولادی و کاظمیان تلاش می‌کنیم تا الشباب، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»

  •  2 بازی و 6 امتیاز، مثل اینکه همه چیز خوب پیش می‌رود. این‌طور نیست؟

بله، خوشبختانه ما شرایط ایده‌آلی داریم و با 6 امتیاز صدرنشین هستیم، البته این هفته یک بازی سخت با الاهلی داریم که دربی شهر دبی محسوب می‌شود و باید برای ادامه این روند، 3 امتیاز را بگیریم.

  •  ولی شرایط الشباب از الاهلی بهتر است؟

درست است که آنها یک باخت را تجربه کرده‌اند ولی این بازی شرایط خاص خودش را دارد و در واقع دربی است. ضمن اینکه ما در زمین حریف به میدان خواهیم رفت.

  • پیش‌بینی تو از نتیجه بازی چیست؟

پیش‌بینی سخت است ولی امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم تا همچنان صدرنشین بمانیم.

  • مقابل العین روی یک ضربه ایستگاهی گل زدی تا الشباب 3 امتیاز حساس بگیرد. گل تو در رسانه‌های امارات بازتاب نداشت؟

 گلزنی مقابل العین که یکی از سرشناس‌ترین تیم‌های امارات است بسیار مهم بود و این گل بازتاب ویژه‌ای در روزنامه‌ها داشت. خیلی‌‌ها گفتند که مثل بکام کاشته زدم ولی خودم می‌گویم که مثل ایمان زدم چون کاشته زدن من با بکام خیلی فرق دارد، او صد برابر بهتر از من کاشته می‌زند.

  •  الشباب نسبت به فصل گذشته چه تفاوت‌هایی کرده؟

 اضافه شدن کاظمیان و اولادی شرایط تیم ما را به کلی تغییر داده و امسال قوی‌تر شده‌ایم. سیستم تیم هم از 2-5-3 به 2-4-4 تغییر کرده و احساس می‌کنم شرایط نسبت به پارسال خیلی بهتر است.

  • فکر می‌کنی این فصل مدعی قهرمانی باشید؟

تلاش ما این است که به قهرمانی برسیم و فکر می‌کنم که مدعی باشیم ولی رسیدن به این عنوان سخت است و بعید می‌دانم که شانس زیادی داشته باشیم. تیم‌هایی مثل الاهلی، الوحده، العین و شارجه شانس بیشتری نسبت به الشباب دارند.

  •  فکر می‌کنی این فصل چند گل برای الشباب بزنی؟

گل زدن را زیاد دوست ندارم و هدفم این است که فقط پاس گل بدهم و بازیسازی کنم. البته نسبت به سال گذشته کمی عقب‌تر بازی می‌کنم و این باعث شده که در کارهای هجومی زیاد حضور نداشته باشم. فصل گذشته 7 گل برای الشباب زدم و اگر امسال هم همین تعداد گل بزنم، فکر می‌کنم کافی باشد.

  •  این فصل شانس آقای گلی را به کدام بازیکن می‌دهی؟

 به نظر من رضا عنایتی یا علی سامره آقای گل خواهند شد.

  • مهرداد اولادی هم‌تیمی تو شانسی برای کسب این عنوان ندارد؟

 مهرداد مهاجم خوبی است ولی من می‌گویم که از بین عنایتی و سامره یک نفر آقای گل می‌شود.

  • فصل آینده هم قصد داری در لیگ امارات بازی کنی؟

 هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی به احتمال فراوان این آخرین فصل حضورم در امارات خواهد بود و با لیگ این کشور خداحافظی خواهم کرد.

  •  مقصد بعدی‌ات کجاست؟

 دوست دارم بازی در اروپا را تجربه کنم ولی همه چیز به عملکردم در الشباب بستگی دارد. اگر کارنامه خوبی داشته باشم، رفتن به اروپا آسان‌تر خواهد شد.

  •  دوست داری در کدام لیگ اروپایی بازی کنی؟

 فرقی ندارد، مهم رفتنم به یکی از لیگ‌های معتبر اروپاست.

  •  اگر اروپا منتفی شد، در امارات می‌مانی؟

 بعید می‌دانم، اگر اروپا منتفی شد به احتمال فراوان به ایران باز می‌گردم.

کد خبر 35105

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز