همشهری آنلاین: سرپرست اورژانس کشور گفت: هیچ قانونی به ما اجازه نمی‌دهد که مریض اورژانسی را پذیرش نکنیم و خدمت‌دهی به بیمار و مصدوم اورژانسی را قربانی مسائل اقتصادی کنیم.

اورژانس

به گزارش مهر، پیرحسین کولیوند در نشست رؤسای بیمارستان‌های نظامی تهران، اظهار داشت:  در بحث فوریت‌های پزشکی همه باید پای کار باشند و در پذیرش و ارائه خدمات فوریتی و درمانی خدمات رسانی کنیم.در برابر جان انسان‌ها مديونيم و نباید مردم را به لحاظ یک سری مسائل اقتصادی از پذیرش در بیمارستان‌ها محروم کنیم.

وی گفت: هیچ قانونی به ما اجازه نمی‌دهد که مریض اورژانسی را پذیرش نکنیم و خدمت دهی به بیمار و مصدوم اورژانسی را قربانی مسائل مسایل اقتصادی کنیم و بایستی با تمام توان باری که بردوش مردم هست را برداریم و در صورتی که بیمار بخاطر مسائل اقتصادی پذیرش نشود و خدمات دهی به بیمار صورت نگیرد این امری پسندیده نیست .

کولیوند تصریح کرد: در بحث‌های اورژانسی هیچ‌کس نمی‌تواند مانع تراشی کند و بیمار اورژانسی را قبول نکند و برای پیگیری این مبحث در ابتدا لازم است که خود ما مسائل و چالش‌ها را در جلسات پیگیری کنیم و همه باید باهمکاری در تسهیل کردن این موضوع کمک کنیم به نتیجه مثبتی برسیم و در صورت عدم حصول نتیجه موضوع را در عرصه کلان و با مسئولین کشوری پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز و تقویت بیمارستان‌های نظامی در کشور افزود :بیمارستان‌های نظامی بایستی تقویت و به بهترین تجهیزات مجهز شوند و همانطور که تقویت تمام مراکز نظامی کشور تقویت نظام است، تقویت بیمارستان‌های نظامی نیز تقویت نظام ما می باشد،در دنیا بهترین بیمارستان‌ها با بهترین تجهیزات و امکانات بیمارستان‌های نظامی هستند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: بزودی در تمامی دسپیچ‌های اورژانس کشور پزشک قلب مستقر می‌شود و این امر در جهت ارائه خدمات ویژه به بیماران قلبی خصوصا سکته ای حاد قلبی تا بتوان در اسرع وقت خدمات درمانی و فوق تخصصی قلبی برایشان انجام پذیرد.

کولیوند با اشاره به حمایت بی قید و شرط مسئولین بیمارستان‌های نظامی از این امر افزود: رؤسای بیمارستان‌های نظامی ضمن تایید این امر باتمام توان اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 350604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha