همشهری آنلاین: رییس اورژانس کشور از آمادگی تیم اورژانس و ارائه خدمات مناسب در ایام سوگواری به عزاداران حسینی به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

اورژانس

به گزارش همشهري آنلاين از وبدا، دکترپیرحسین کولیوند درخصوص ارائه خدمات پزشکی در ایام ماه محرم گفت : به منظور خدمت رسانی ویژه به مردم در روزهای محرم بویژه دهه اول این ماه ، از اول محرم تمام پایگاه‌های اورژانس در سراسر کشور در جاده‌ها و شهرها به خصوص میادین اصلی شهرها که محل عبور دسته‌ها و هیات‌های بزرگ است به صورت آماده باش هستند.

وی ضمن اشاره به آمادگی کامل 3500 دستگاه آمبولانس، 60 دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 40 دستگاه موتورلانس و 12700 نیروی انسانی به منظور ارائه ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی و سرپایی به مراجعان و نیازمندان در این ایام، افزود: همچنین 20فروند بالگرد اورژانس با شعاع عملیاتی ١٥٠ کیلومتردر این ایام از عملیات اورژانس پشتیبانی می‌کنند.

رییس اورژانس کشور با تاکید بر استقرار نیروها تا اتمام مراسم، در میادین اصلی و مسیرهای پرتردد و آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس، افزود: در خواست اورژانس ۱۱۵ از روسای هیئت‌های مذهبی، تاکید و آموزش در خصوص باز نگهداشتن مسیر و پیشگیری از حوادث و رعایت ایمنی برای رسیدن آمبولانس بر بالین نیازمندان در طول زمان عزاداری و تردد در خیابان‌ها است.

کد خبر 348675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha