همشهری آنلاین: مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه سوم دریایی "نبوت" با حضور فرمانده‌ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک برگزار شد.

دریایی

به گزارش تسنیم، مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه سوم دریایی "نبوت" با حضور امیر دریادار حبیب‎الله سیاری، فرمانده‌ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک برگزار شد.

امیر دریادار حبیب‎الله سیاری در این مراسم اظهار داشت: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از منافع کشور در بخش‌های مختلف در دریای عمان حراست می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش دریا در توسعه کشور، گفت: توسعه سواحل مکران علاوه بر پیشرفت سیستان و بلوچستان، بر روند توسعه کشور نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: امروز نیروی دریایی به‌عنوان یک نیروی راهبردی با سایر نیروی دریایی کشورها تعامل دارد که به عنوان نمونه می‌توان به میزبانی چند روز گذشته از ناو گروه ایتالیایی اشاره کرد.

در پایان این مراسم امیر دریادار دوم "حسین شریفی نسب" به عنوان فرمانده جدید منطقه سوم دریایی "نبوت" کنارک معرفی و از خدمات امیر دریادار "محمدهادی شفیعی" با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

کد خبر 350464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha