همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۹ نفر از نمایندگان امضاءکننده طرح استیضاح وزیر علوم، انصراف خود را اعلام کردند و طرح استیضاح متوقف شد.

محمد فرهادی در مجلس

به گزارش مهر، اکبر رنجبرزاده با تایید توقف طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امضاءهایی که برای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمع‌آوری شده بود، ۱۵ امضا بود که ۹ نفر از امضاءکنندگان طرح استیضاح وزیر علوم اعلام انصراف خود را به هیات رئیسه مجلس شوراي اسلامي اعلام کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد امضاءهای مربوط به درخواست استیضاح وزیر علوم به ۶ امضا رسیده و چون تعداد امضاءها کمتر از ۱۰ امضا است، بنابراین روند استیضاح دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فعلا متوقف شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوباره فعال می‌شود که امضاءها به بیش از ۱۰ امضاء برسد.

به گزارش مهر، محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس اخیرا اعلام کرد کمیسیون آموزش جلسه‌ای را با درخواست‌کنندگان استیضاح و وزیر علوم برگزار می‌کند که در این جلسه حرف‌های دو طرف شنیده خواهد شد و سعی ما این است که پادرمیانی کنیم تا درخواست‌کنندگان از استیضاح منصرف شوند.

کد خبر 350347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha