همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران می گوید ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان نظام الزاماتی دارد که یکی از آنها آمادگی نیروهای مسلح است و این آمادگی بهترین عامل بازدارندگی تهاجمات دشمنان به شمار می‌رود.

 سیدمحمد علی آل هاشم

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در گفت و گو با ایرنا افزود: امروزه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دنیا شاهد اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان در رفع هرگونه تجاوز است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به این سوال که دشمنان در صورت هر گونه تعرض چه پاسخی دریافت خواهند کرد، گفت: دشمن در صورت هر گونه تجاوز احتمالی پاسخی محکم و کوبنده از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

آل هاشم با تاکید بر اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از قویترین نیروهایی است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هر گونه تعرضی است، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان حتی جرات فکر کردن تجاوز به این آب و خاک را ندارند.

وی افزود: نیروی هوایی یک نیروی الهی است زیرا هم مردم نیروی هوایی را دوست دارند و هم این نیرو یکی از قویترین نیروهای کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد: نیروی هوایی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی همراهی خوبی با مردم داشت و در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشید و شهدای عظیمی را تقدیم انقلاب کرد.

کد خبر 350194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha