همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تدین در ظاهر و باطن نمونه است و رابطه بین کارکنان و سربازان نشات گرفته از تدین پاک و خالص آنان است.

 احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع معاونان و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش عنوان کرد.

وی تاکید کرد: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی، برخلاف میل آنها حرکت و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی‌ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار کرد: «هیهات منا الذله» پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده برای ما به یادگار گذاشت.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه داد: با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت، اما امروز ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) فرمودند؛ «امروز ارتش کشور ما یک ارتش متدین است»، این سخن مقام معظم رهبری(حفظه الله) درست بودن راه سازمان عقیدتی سیاسی را بیان می کند که این مدال افتخاری بر سینه ارتشیان زحمت کش و ولایت مدار است.

کد خبر 349984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha