همشهری آنلاین: جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مادامی که ما از رهبری پیروی کنیم و در خط و مسیر ولایت گام برداریم هیچ‌گونه آسیبی به کشور وارد نخواهد شد و اقتداری را که در حال حاضر داریم محکم‌تر خواهد شد.

 کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسمی که به مناسبت ایام دفاع مقدس و سالروز عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) در ستاد نزاجا و در جمع کارکنان این ستاد برگزار شد، عنوان کرد.

وی ادامه داد: امروز یکان های نیروی زمینی ارتش با داشتن کارکنان ولایت مدار و همچنین دارا بودن بهترین تجهیزات در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با هوشیاری در مرزهای کشور حاضر و اجازه نفوذ را از دشمن گرفته است.

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کشورهای زیادی به رژیم بعثی عراق کمک کردند اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی به سرکردگی صدام جنگ نابرابری را به کشور اسلامی ایران تحمیل کرد و به جهت اینکه انقلاب اسلامی را از پای درآورد کشورهای زیادی را همراه و همگام رژیم بعثی عراق کرد که رزمندگان نیروهای مسلح، بسیج و نیروی مردمی بخوبی به ندای حضرت امام خمینی لبیک گفته اند و در مقابل تمام کفر ایستادند و در نهایت به پیروزی نائل آمدند.

امیر سرتیپ حیدری در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیروزی در جنگ و دوران دفاع مقدس را مرهون تبعیت محض از ولایت فقیه و ایمان و تقوا تک تک رزمندگان وهمچنین تدابیر مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) که در آن دوران نماینده حضرت امام در هدایت جنگ بودند را دانست.

وی گفت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که ایران کشوری قدرتمند و تصمیم ساز در منطقه است و باید در تمامی مناسبت‌های جهانی و بین المللی کرسی داشته باشد.

جانشین نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز افتخار نیروهای مسلح و ملت شریف ایران آن است که رهبر الهی در راس جامعه اسلامی دارد و با تدابیر حکیمانه ایشان تمامی تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی می شود.

کد خبر 347713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha