چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

درحالی‌که رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر روز دوشنبه با خبرنگاران نشست خبری داشت، دیروز در تصمیم یکباره از سمت خود برکنار شد!

هلال احمر

به گزارش همشهري، ناصر چرخساز كه اوايل سال گذشته با حكم رئيس جمعيت هلال‌احمر، سكان سازمان امداد و نجات را برعهده گرفته بود، دوره مديريتي كوتاهي داشت و روز گذشته جاي خود را به مرتضي سليمي، قائم‌مقام خود داد.

اگرچه هنوز هيچ گمانه خاصي درباره بركناري رئيس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر زده نشده، اما رئيس جديد اين سازمان به خبرگزاري ايلنا گفته: «به اين علت كه منزل ايشان در كرج بود و رفت‌وآمد برايشان سخت بود، شاهد اين تغيير بوديم». اين در حالي است كه چرخساز در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، اين ادعا را رد كرد و گفت: «اينكه گفته مي‌شود بنده به‌دليل دوري كار از محل سكونت، خود از اين منصب كنار رفته و تمايل به تغيير داشته‌ام، صحت ندارد، چرا كه 14سال بوده كه از تهران به كرج و يا برعكس تردد داشته و مشكلي براي كار نداشته‌ام، اكنون نيز محل سكونت من كرج است و پست مديريتي‌ام نيز در كرج بوده و مشكل خاصي در اين زمينه نيست».

رئيس سابق سازمان امداد و نجات افزود:« بنده به‌عنوان يك امدادگر، تابع تصميم رئيس جمعيت هستم و همچون يك سرباز هر آنچه آنها بگويند انجام خواهم داد و نيازي نيست كه واكنشي به اين موضوع داشته باشم». چرخساز همچنين گفت: «دليل جابه‌جايي من مشكل خاصي نبوده و خلافي صورت نگرفته كه من را بركنار كنند، تنها يك چرخش مديريتي صورت گرفته كه آن هم از قبل به من اعلام شده بود».

البته رحمتي، سخنگوي هلال‌احمر با بيان اينكه پروسه تغيير از يك‌ماه پيش در حال انجام بوده، اظهار داشت: «چرخساز در جريان تغييرات بوده است و جابه‌جايي مديران در سازمان‌ها امري بديهي به شمار مي‌رود».

کد خبر 349889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha