دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

«غم‌انگیز است». دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حسش به «تقلب گسترده» مجریان انتخابات و رسانه‌ها را اینگونه بیان می‌کند.

انتخابات

ترامپ كه چند هفته‌اي است درگير رسوايي‌هاي اخلاقي‌ شده، طي روزهاي اخير تاكتيك جديدي اتخاذ كرده و از الان مجريان انتخابات را به «تقلب در مراكز رأي‌گيري» متهم كرده است. او پيش از اين هم موضوع تقلب را مطرح كرده بود اما در چند روز گذشته به‌صورت گسترده در سخنراني‌هاي خود روي اين مسئله متمركز شده است. ترامپ حتي گفته كه درصورت پيروزي رقيبش يعني هيلاري كلينتون، نتيجه انتخابات را نخواهد پذيرفت.

نامزد حزب جمهوريخواه در يكي از آخرين پست‌هايي كه در توييتر منتشر كرده نوشته: «در انتخابات قطعا تقلب روي مي‌دهد؛ رسانه‌هاي دروغگو سعي دارند هيلاري كلينتون را تبليغ كنند. تقلب در روز رأي‌گيري هم انجام خواهد شد.» در مقابل، تيم كين، گزينه مورد نظر كلينتون براي معاونت رياست‌جمهوري، ادعاهاي ترامپ را زير سؤال برده و گفته كه او به‌دنبال ايجاد تنش در جامعه است.

برخي از اعضاي حزب جمهوريخواه ازجمله پل رايان هم سخنان ترامپ را رد كرده‌اند. بسياري از نظرسنجي‌ها از پيشتازي كلينتون و فاصله 5 تا 10پله‌اي او از ميلياردر معروف نيويوركي كه سياست در آمريكا او را ناگهان به صدر اخبار رسانه‌هاي جهان پرتاب كرد، خبر مي‌دهند. انتخابات آمريكا 3هفته ديگر برگزار مي‌شود.

کد خبر 349709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha