جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اعلام کرد که برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی جزو اولویت‌های اصلی‌ پلیس در نیمه دوم سال است.

سرهنگ حسن عابدي درباره عمليات‌هاي پليس در نيمه دوم سال با بيان اينكه برخورد با جرايم و تخلفات رانندگي منحصر به زمان و فصل خاصي نيست و پليس همواره و در طول سال با تمام تخلفات و جرايم برخورد مي‌كند، در عين حال اظهار كرد:‌ در نيمه دوم سال نيز همچون نيمه اول تخلفات شبانه، سرعت غيرمجاز، دوردور، آلودگي صوتي، مزاحمت براي نواميس و... در دستوركار قرار دارد.

وي با بيان اينكه گشت‌هاي نامحسوس و محسوس پليس نيز در معابر و بزرگراه‌ها مستقر است، اظهار كرد:‌ با توجه به سرد شدن هوا حضور مردم در مراكزي همچون پارك‌ها و تفرجگاه‌ها كمتر مي‌شود و به همين دليل حضور پليس راهور در اطراف اين مراكز نيز كمتر مي‌شود. جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي پايتخت با بيان اينكه طرح برخورد با موتورسيكلت‌سواران متخلف به‌ويژه در نقاط مركزي پايتخت نيز در نيمه دوم سال تشديد شده است، ادامه داد:‌

يكي ديگر از طرح‌هايي كه پليس راهور با توجه به بروز پديده وارونگي دما و آلودگي هوا، آن را به‌طور جدي در دستور كار دارد، برخورد با خودروهاي دودزا و فاقد معاينه فني است و مأموران پليس در تمام نقاط پايتخت درصورت رويت خودروهاي دودزا نسبت به توقف و اعمال قانون آن اقدام خواهند كرد. عابدي نظارت بر سرويس‌هاي مدارس را نيز از ديگر اولويت‌هاي پليس راهور در نيمه‌دوم سال اعلام كرد و گفت: مأموران پليس راهنمايي و رانندگي بر سرويس‌هاي مدارس نظارت ويژه‌اي داشته و علاوه بر آن با خودروهاي غيرمجازي كه اقدام به جابه‌جايي دانش‌آموزان كنند، برخورد مي‌كنند.

کد خبر 349584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha