مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

۲ خط ویژه در مراکز معاینه فنی شکوفه و چمران به تاکسی‌ها اختصاص دارد که درصورت استقبال تاکسیرانان خطوط ویژه‌ای در مراکز دیگر نیز به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

معاینه فنی

سيد نواب حسيني‌منش، مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي تهران با اشاره به تفاهمنامه با سازمان تاكسيراني براي تسريع معاينه فني تاكسي‌ها گفت:هميشه در مراكز معاينه فني يك خط ويژه به معاينه فني تاكسي اختصاص داشت كه اين موضوع براي شهروندان سؤال‌برانگيز بود اما حالا در مركز شكوفه وچمران 2خط ويژه به تاكسي‌ها اختصاص يافته است.

وي با اشاره به اينكه اگر اطلاع‌رساني بيشتري به تاكسيرانان در اين‌باره صورت بگيرد، اين مراكز افزايش خواهند يافت، گفت: ميزان مراجعات بايد به حدي باشد كه اين خطوط هرگز خالي نماند، بنابراين اگر ميزان مراجعات تاكسيرانان به حد قابل‌قبولي برسد، ممكن است خط ويژه ديگري در مراكز معاينه فني به تاكسيرانان اختصاص يابد.

مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي تهران در ارتباط با استقبال مردم از مراكز معاينه فني گفت:ميزان مراجعات‌ به مراكز معاينه فني اصلا كاهش پيدا كرده نكرده است و فقط تب اوليه مراجعان صبح آرام‌تر شده است. حسيني‌منش با تأكيد بر اينكه ميزان مراجعات در مراكز شرقي و جنوبي افزايش يافته است، گفت:مركز الغدير و دماوند در شرق روزانه ٢٠٠ يا ٣٠٠ مراجعه داشتند اما اين ميزان حالا به ٧٠٠ مراجعه در روز ارتقا پيدا كرده كه از اين حيث با مراكز شمالي برابري مي‌كند.

کد خبر 348960

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha