همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز این نیرو بیش از پیش به نیرویی معنوی تبدیل شده است و معنویت در بین رزمندگان آن به حدی است که مهم ترین و سخت ترین ماموریت ها را بر پایه این ایمان و معنویت با قدرت هرچه بیشتر انجام می دهیم.

حبیب الله سیاری

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نداجا عنوان کرد و اعزام چند ماهه ناوگروه‌ها به آب‌های آزاد را از جمله مهم‌ترین و سخت‌ترین ماموریت‌های این نیرو برشمرد که برپایه ایمان انجام شده است.

سیاری همچنین خاطرنشان کرد: به طور مثال استقرار در سواحل مکران تعهد و ایمان می‌خواهد که اگر این چنین نبود کارکنان ما روحیه لازم برای آباد سازی این سواحل را نداشتند؛ در دریانوردی‌های طولانی اگر عنصر ایمان و معنویت نباشد کارها پیش نمی‌رود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نداجا، افزود: چون شما کار بزرگی انجام داده اید، امروز نیروی دریایی ارتش بیش از پیش به نیرویی معنوی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: تا امروز که 44 ناوگروه به ماموریت های طولانی در کشورهای دیگر فرستاده شده است جز انتقال فرهنگ اسلامی توسط کارکنان ما در کشورهای مقصد شاهد چیز دیگری نبوده ایم که این نتیجه زحمات عقیدتی سیاسی است.

وی اظهار کرد: امروز جو بسیار مناسبی در نداجا داریم ولی به آن بسنده نمی کنیم و اعتقاد داریم که به نهایت آمادگی رزمی نمی‌رسیم مگر اینکه به معنویت تکیه کنیم و ما با معنویت پشت دشمن را به خاک می‌رسانیم.

24 مهرماه، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

کد خبر 349546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha