اعضای خانواده پزشک جوان تبریزی که چندی پیش به‌خاطر نسخه‌ها و کمک‌هایش به افراد نیازمند مشهور شده بود، پس از مصرف غذای مشکوک مسموم شدند و ۲ نفر از آنها جان باختند.

پزشک

به‌دنبال اين حادثه تحقيقات پليسي و قضايي براي كشف راز مرگ قربانيان آغاز شده و معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان‌شرقي از امنيتي نبودن اين حادثه خبر داد. فروردين امسال بود كه نام دكتر عليرضا صلحي، پزشك جوان تبريزي و ماجراي نسخه‌هاي خوش‌خط او در شبكه‌هاي اجتماعي پيچيد.

در يكي از نسخه‌هاي معروف او كه دست به‌دست بين مردم چرخيد، پزشك جوان خطاب به داروخانه نوشته بود كه هزينه‌ دارو از بيمار گرفته نشود. وي با درج شماره تلفن خود از مسئول داروخانه خواسته بود پس از تحويل داروها به بيمار، با او تماس بگيرند تا خودش هزينه داروها را پرداخت كند. اين پزشك جوان بعدها در گفت‌وگو با روزنامه‌ها اعلام كرد كه بيمار او سواد خواندن و نوشتن نداشت و از پس تأمين هزينه داروها برنمي‌آمد و از آنجا كه عزت نفس و مناعت طبع زيادي داشت، وي بي‌آنكه چيزي به او بگويد با نوشتن اين نسخه تصميم گرفته هزينه داروهاي او را پرداخت كند.

حالا و با گذشت ماه‌ها از آن ماجرا، نام اين پزشك جوان بار ديگر در رسانه‌ها پيچيد. اين بار اما به‌دليل حادثه مرگباري كه براي خانواده‌اش رخ داده است. ماجرا از اين قرار است كه شنبه هفته گذشته مردي به درمانگاه محل فعاليت پزشك جوان در كوي فيروز تبريز مراجعه كرده و تعدادي غذا به‌عنوان غذاي نذري به اين پزشك مي‌دهد و وي نيز اين غذا را به منزل مي‌برد كه با مصرف آن اعضاي خانواده‌اش دچار مسموميت شده و به بيمارستان مراجعه مي‌كنند ولي متأسفانه مادربزرگ و همسر دكتر صلحي جان خود را از دست مي‌دهند و پدر و مادر وي نيز در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان سينا بستري هستند.

اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه هنوز از علت دقيق مسموميت اعضاي خانواده و انگيزه پشت پرده اين مسموميت اطلاعات موثقي منتشر نشده است. با اين حال معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي به ايسنا گفت: موضوع درگذشت اعضاي خانواده پزشك تبريزي به هيچ عنوان مسئله‌اي امنيتي نيست. سعيد شبستري خياباني ادامه داد: خبر درگذشت همسر و يكي از اعضاي خانواده پزشك تبريزي در روزهاي عزاي سالار شهيدان، باعث ناراحتي عموم هموطنان شد و اين موضوع از طريق مراجع ذيصلاح در حال پيگيري است و پس از بررسي‌ها، اطلاع‌رساني‌هاي لازم به مردم توسط مسئولان مربوطه انجام خواهد شد.به‌دنبال مرگ اعضاي خانواده پزشك جوان، دكتر هاشمي، وزير بهداشت ضمن تسليت به وي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز را مأمور پيگيري علت وقوع اين حادثه كرد.

کد خبر 349286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha