همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان با تکرار قهرمانی نمایندگان کشورمان در تهران به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، فینال پيكارهای بین‌المللی تنیس جوانان (جونیور) در زمین‌های آکادمی استقلال برگزار شد و در نهایت نمایندگان کشورمان موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در فینال بخش انفرادی پسران، محمد بهروز کارگران از ایران به مصاف بورا سنگول از ترکیه رفت که در نهایت با نتیجه (۶-۷ و ۳-۶) مقابل وي به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و عثمان سویلر از ترکیه و آرمین رستمی از ایران نیز در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش دو نفره تیم امیرحسین بادی و محمد کارگران اروجی از ایران با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) علی دوانی از بحرین - آرمین رستمی از ایران را از پیش رو برداشته و صاحب عنوان قهرمانی شدند.

در بخش انفرادی دختران نیز صدف صادق وزیری با نتیجه (۲-۶ ، ۶-۱ و ۲-۶) مقابل غزل پاک‌باطن، دیگر نماینده کشورمان به برتری رسید و جام قهرمانی را تصاحب کرد.

در جدول اصلی پسران ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، لهستان، لبنان، عمان، ترکیه، تاجیکستان، هند، بحرین و در بخش دختران ۲۶ شرکت‌کننده از کشورهای ایران، هند، ترکیه، آلمان و روسیه حضور داشتند و به مدت یک هفته به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود و احسان قربانی، اکبر سربازی، حسام جعفر بیگی، آیلا خوئی، زهرا لرستانی و آزیتا محبوبیان نیز به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 348988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha