همشهری آنلاین: رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با کسب عناوین برتر تنیسورهای حاضر در فینال به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، با برگزاری دیدارهای فینال و معرفی چهره‌های برتر، پيكارهای تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا که به مدت یک هفته در زمین‌های خانه تنیس ملل برگزار شد، به پایان رسید.

با برگزاری فینال بخش انفرادی پسران، علی میرزایی با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶ ) مقابل آریا حیدری به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند. آریا حیدری نايب قهرمان شد و سید ماهان میر معزی و یونس طلاور نیز سوم مشترک شدند.

در فینال بخش دختران، دریا مستوفی با برتری ۲ بر یک مقابل فاطمه سادات زنجانی صاحب عنوان قهرمانی شد، زنجانی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک این بخش به آریسا سبزه‌زار و دنیا عامری رسید.

این مسابقات در بخش دونفره نیز برگزار شد و در فینال بخش پسران تیم آریا حیدری و سیاوش شیردل با برتری (۲-۶ و ۵-۷ ) مقابل حسینی و اسماعیل پورفلاح قهرمان شدند و در بخش دختران نیز زوج فاطمه سادات زنجانی و آریسا سبزه‌زار با پیروزی (۲-۶ و ۲-۶ ) مقابل نازنین گل احمد و یاسمین شجاعی‌زاده عنوان قهرمانی را کسب کردند.


در جدول اصلی مسابقات و در بخش پسران ۳۲ تنیسور و در بخش دختران ۱۷ شرکت‌کننده حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امیرحسین موسوی، داور نشان سفید کشورمان بود و سام صدری، سهیل صدری، احسان رحیمی و لعیا خیام‌باشی نیز به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را برعهده داشتند.

 

کد خبر 351662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha