همشهری آنلاین: دو تیم تاتنهام و منچستر سیتی، تیم‌های بدون شکست لیگ، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال انگلستان دیدنی‌ترین فوتبال این هفته را به نمایش گذاشتند.

Football

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که از زمان نوجوانی در تیم نیوولز اولد بوی آرژانتین شاگرد مارچلو بیلسا بود، با فلسفه پرسینگ این مربی نامدار کاملاً آشنایی داشت و به خوبی می‌دانست چگونه باید با دفاع من تو من و پرسینگ سنگین از خط دفاعی مانع از شکل‌گیری ریتم تیمی منچستر سیتی شود. گواردیولا نیز به خوبی از تفکرات بیلسا و پوچتینو آگاه بود و راه مقابله با آن را می‌دانست، اما غیبت کوین دی بروینه تمامی نقشه‌های گواردیولا را برهم زد. پیروزی سیتی دراین بازی می‌توانست رکورد کارلو آنچلوتی را بشکند که با شش پیروزی پیاپی با چلسی، همچنان رکورددار پیروزی پیاپی در ابتدای فصل در لیگ برتر انگليس است.

به گزارش بي بي سي، به رغم شکست سیتی این تیم همچنان در صدر جدول قرار دارد. تاتنهام با این پیروزی ٢ بر ٠ دوم است. لیورپول با یورگن کلوب رؤیایی بازی می‌کند و با شکست سوانسی بحران‌زده، با امتیاز مساوی با آرسنال، در مکان چهارم قرار دارد. با شکست سوانسی، رایان گیگز، بازیکن افسانه‌ای منچستر یونایتد به نیمکت سرمربیگری این تیم نزدیک‌تر شده تا جانشین فرانچسکو گوییدولین، سرمربی ایتالیایی آنها شود. یونایتد در اولدترافورد با استوک، تیم انتهای جدول مساوی کرد، اما چلسی در خانه هال سیتی پیروز شد تا کونته تا حدی از بحران فاصله بگیرد.

منچستر یونایتد١ - استوک سیتی ١

سوانسی ١ - لیورپول ٢

هال سیتی ٠ - چلسی ٢

اورتون ١ - کریستال پالاس ١

لستر ٠ - ساوثهمپتون ٠

ساندرلند ١- وست بروم ویچ ١

وست هام ١ - میدلزبرو ١

واتفورد ٢ - بورنموث ٢

برنلی ۰ - آرسنال ۱

 

کد خبر 348364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha