یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

کارآگاهان جنایی پایتخت در حال بررسی‌ مرگ مردی هستند که بر اثر سقوط از پشت‌بام جان باخت.

اين حادثه شامگاه 29 شهريور در پايتخت رخ داد.از آنجا كه سقوط مرگبار مرد جوان مشكوك به‌نظر مي‌رسيد، پرونده پيش روي قاضي ايلخاني بازپرس شعبه هشتم دادسراي جنايي قرار گرفت. همچنان كه تحقيقات با دستور وي آغاز شده بود پدر قرباني ديروز به دادسرا رفت و از عروسش شكايت كرد. او گفت: پسرم 3سالي مي‌شد با يكي از بستگانم ازدواج كرده بود. آنها با هم اختلاف داشتند و مدام درگير بودند.

روز حادثه من از شهرستان به تهران آمدم و به خانه پسربزرگم رفتم. آن روز پسرم نيز به همراه همسرش به آنجا آمدند. بر سر 20ميليون تومان پولي كه در حساب‌شان بود اختلاف داشتند. من براي ميانجيگري از آنها خواستم كه اين پول را بين هم تقسيم كنند اما عروسم اصرار داشت كه بايد همه پول به حساب او واريز شود.

آن روز مشكلاتشان حل نشد و با دعوا از خانه پسرم رفتند. غروب اما به من خبر دادند كه پسرم فوت شده است. حتي عروسم در مراسم تدفين و عزاداري شوهرش نيامد. وي ادامه داد: من از او به اتهام قتل پسرم شكايت دارم چون روز حادثه يكي از همسايه‌ها ديده كه پسرم به همراه عروسم در پشت بام در حال مشاجره بودند و پس از آن به‌صورت پنهاني از ساختمان خارج شده است. چون پسرم هيچ مشكل روحي‌اي نداشت كه تصميم به‌خودكشي بگيرد.به گزارش همشهري، با شكايت اين مرد، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرده تا معماي سقوط مرموز اين مرد فاش شود.

کد خبر 348286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha