پرونده زن جوانی که با همدستی پسرخاله‌اش، نقشه قتل شوهرش را طراحی کرده بود، روی میز قاضی دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

حوادث جنایت

اين در حالي است كه پسرخاله اين زن چند روز پيش صحنه جنايت را بازسازي كرده و ادعا مي‌كند به‌خاطر علاقه قديمي به دخترخاله‌اش دست به قتل زده است.نخستين برگ اين پرونده 16تيرماه امسال در دادسراي كهريزك ورق خورد. آن روز رانندگان خودروهاي عبوري در جاده ورامين، خودروي سمندي را ديدند كه كنار جاده در آتش مي‌سوخت.

پس از خاموش‌كردن حريق، جسد مردي در صندوق عقب كشف شد كه با انجام تحقيقات مشخص شد كه با ضربات چاقو به قتل رسيده است. مدتي بعد هويت قرباني شناسايي شد و مأموران با انجام تحقيقات نامحسوس به همسر وي كه از يك سال قبل با پسرخاله‌اش در ارتباط بود، مشكوك شدند.

اين زن و پسرخاله‌اش دستگير شدند تا اينكه پسرجوان راز جنايت را فاش كرد. او گفت: از مدت‌ها قبل به دخترخاله‌ام علاقه داشتم اما اختلاف سني زيادي داشتيم و او با مقتول ازدواج كرد. او ادامه داد: يك روز قبل از جنايت وقتي با دخترخاله‌ام تماس گرفتم، فهميدم كه با شوهرش دعوايش شده است. همين شد كه با هم نقشه قتل او را كشيديم.

وي ادامه داد: روز حادثه به بهانه معامله خودرو مقتول را به جاده اتحاد كشاندم و با چاقو او را به قتل رساندم. مي‌خواستم ماشين و جسد را آتش بزنم كه در نهايت دستم رو شد.پس از انجام تحقيقات، متهم به همراه تيم كارآگاهان اداره آگاهي راهي محل جنايت شد و به بازسازي صحنه جنايت پرداخت. از سوي ديگر پرونده براي رسيدگي به شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد و متهمان ديروز براي تحقيق پيش روي قاضي سيدسجاد منافي آذر قرار گرفتند. آنها اقرار كردند كه به‌خاطر علاقه‌اي كه به هم داشتند نقشه قتل كشيدند و آن را اجرا كردند. اين دو متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته‌اند.

کد خبر 348954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha