همشهری آنلاین: میثم قنبری و ولی‌اله فهیمی به مدال نقره و برنز رقابت‌های گراپلینگ قهرمانی جهان در بخش Nogi دست یافتند.

Grapling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهاي گراپلينگ قهرماني جهان در بخش Nogi روز شنبه (10 مهر) در شهر مينسك بلاروس برگزار شد و 8 نماينده كشورمان به مصاف حريفان خود رفتند.

در پايان اين رقابت‌ها ميثم قنبري در وزن 100+ كيلوگرم به مدال نقره رسيد و ولي‌اله فهيمي در وزن 92 كيلوگرم صاحب مدال برنز شد، بهمن هنردار، امير هادي‌نژاد و سالار دلفاني در اوزان 66، 84 و 100 كيلوگرم نيز پنجم شدند.

نتايج نمايندگان كشورمان در اين مسابقات به شرح زير است:

در وزن 62 کیلوگرم مهدی باستان در حالی که 3 بر 0 از رقیب قزاقستانی خود پیش بود، شیمه (تسلیم) شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل نماینده روسیه در دور بعد، باستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 66 کیلوگرم بهمن هنردار در دور اول با نتیجه 3 بر 2 نماینده اسپانیا را شکست داد و در دور بعد مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 9 بر 0 مغلوب شد، اما با توجه حضور این حریف در دیدار فینال، هنردار به گروه بازنده‌ها راه یافت و در این گروه حریف ازبکستانی را در کمتر از یک دقیقه تسلیم (ضربه) کرد و به ديدار رده‌بندي رسيد، اما در اين ديدار با نتيجه 10 بر 3 مقابل حريف فرانسوي مغلوب و پنجم شد.

در وزن 71 کیلوگرم مهدی عابدی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریفی از کشور مولداوی به برتری رسید و در دور دوم مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد مقابل نماینده فرانسه، عابدی از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن 77 کیلوگرم وحید عاشوری با نتیجه 6 بر 0 مقابل نماینده اسپانیا مغلوب شد، اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، عاشوری به گروه بازنده‌ها رفت، اما در اين مرحله مقابل حريف ازبكستاني با نتيجه 6 بر 2 شكست خورد و از دور مسابقات كنار رفت.

در وزن 84 کیلوگرم امیر هادی‌نژاد در مبارزه نخست مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 و به دلیل داشتن امتیاز درشت به برتری رسید و در مبارزه دوم حريف اوكرايني را 6 بر 2 شكست داد، اما در رقابت سوم مقابل نماينده فرانسه با نتيجه 6 بر 4 مبارزه را واگذار كرد و راهي ديدار رده‌بندي شد، اما در اين ديدار با نتيجه 7 بر 5 مغلوب نماينده روسيه شد و به عنوان پنجم رسيد.

در وزن 92 كيلوگرم ولي‌اله فهيمي پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 14 بر 2 مقابل حريفي از بلاروس به پيروزي رسيد و در دور بعد مقابل نماينده روسيه با نتيجه 8 بر 0 تسليم شد و با توجه به حضور نماينده روسيه در ديدار فينال، وي به ديدار رده‌بندي راه يافت. فهيمي در اين ديدار مقابل حريف ازبكستاني با نتيجه 9 بر 7 به پيروزي رسيد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 100 كيلوگرم سالار دلفاني پس از استراحت در دور اول، در دور دوم حريف بلاروسي را شكست داد، اما در دور سوم مقابل حريف روس تسليم شد و با توجه به حضور نماينده روس در ديدار پاياني، دلفاني به گروه بازنده‌ها رفت. وي در اين گروه نماينده آمريكا را با نتيجه 3 بر 2 شكست داد و راهي ديدار رده‌بندي شد، اما در اين ديدار مقابل نماينده ژاپن با نتيجه 4 بر 3 مبارزه را واگذار كرد و پنجم شد.

در وزن 100+ كيلوگرم، ميثم قنبري در مبارزه نخست با نتيجه 11 بر 2 حريف آذربايجاني را تسليم كرد و در دور بعد نيز نماينده اسپانيا را با نتيجه 4 بر 2 شكست داد و راهي ديدار فينال شد، اما در اين ديدار مقابل نماينده روسيه با نتيجه 2 بر 1 شكست خورد و به مدال نقره رسيد.

 

کد خبر 348210

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha