همشهری آنلاین: روزنامه پرتیراژ یو اس ای تودی (USA Today) چاپ آمریکا در یک موضع‌گیری در قبال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که برای نخستین بار صورت گرفت از مردم خواست به دونالد ترامپ رای ندهند.

usa today Trump

روزنامه پرتيراژ يو اس اي تودي چاپ آمريكا در انتقاد از دونالد ترامپ كانديداي جمهوريخواهان در انتخابات رياست جمهوري آمريكا در يادداشتي كه با امضاي هيات تحريريه و با تيتر ترامپ مناسب رياست جمهوري امريكا نيست به چاپ رسانده، نوشت:  اين بار انتخاب بر سر  دو كانديداي قابل كه صرفا تفاوت‌هاي ايدئولوژيك دارند، نيست. امسال يكي از اين كانديداها - دونالد ترامپ كانديداي جمهوريخواهان - به اتفاق آراي هيات تحريريه يو اس اي تودي، شايسته رياست جمهوري نيست.

يو اس اي تودي در عين حال رسما از هيلاري كلينتون هم حمايت نكرده است. اين روزنامه از خوانندگان خود خواسته است تا در برابر اژير خطرناك عوامفريبي ساكت ننشيند و راي بدهند اما نه به رونالد ترامپ.

همشهري آنلاين ياداوري مي‌كند اين براي نخستين بار است كه يو اس اي تودي در تاريخ سي و چهار ساله‌اش از سنت ژورناليستي خود كه بيطرف ماندن در انتخابات رياست جمهوري امريكاست، فاصله مي‌گيرد و عملا در موضعي رسمي از خوانندگان خود مي‌خواهد تا به كانديداي جمهوريخواهان راي ندهند.

کد خبر 347941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha