همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند و رئال مادرید در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به تساوی رسیدند تا دورتموند در خانه همچنان در برابر رئال بدون شکست باقی بماند. یوونتوس هم با یک پیروزی پرگل بالاتر از سویا در صدر جدول نشست.

Schurle
  • بوروسیا دورتموند ۲ - رئال مادرید ۲

شامگاه سه‌شنبه (۲۷ سپتامبر/ ۶ شهریور) دومین مسابقه تیم‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در گروه ششم، بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول بوندس‌لیگا میزبان مدافع عنوان قهرمانی بود. این مسابقه هم در نیمه نخست (۱-۱) و هم در نیمه دوم با تساوی به پایان رسید. نخستین گل بازی را کریستیانو رونالدو، ستاره رئال در دقیقه‌ هفدهم به ثمر رساند.

آندره شورله، بدون شک ستاره‌ دورتموند در این مسابقه بود. او سه دقیقه مانده به پایان وقت قانونی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. دورتموند با این حساب نه تنها (به دلیل تفاضل گل بهتر) در صدر جدول گروه اول باقی ماند، بلکه رکورد خود در برابر رئال مادرید را حفظ کرد: دورتموند در ۶ بازی خانگی با مادرید هنوز شکست نخورده است. رئال هم با این حساب در بیستمین دیدار رسمی بدون شکست باقی ماند.

  • موناکو یک - بایر لورکوزن یک

دیگر نماینده‌ آلمان در دومین دیدار گروهی مهمان موناکوي فرانسه بود. بایر لورکوزن تا دقیقه‌ ۹۴ با گل دقیقه‌ ۷۵ خاویر ارناندز پیروز این مسابقه بود. ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان مسابقه اما کامیل گلیک لهستانی با ضربه پای راست گل تساوی را به ثمر رسید.

لورکوزن که در نخستین دیدار این فصل با مهمان خود زسکا مسکو هم مساوی (۲-۲) کرده بود، با این حساب در مکان سوم گروه پنجم نشست. در این گروه موناکو با یک برد و یک تساوی صدرنشین است؛ تاتنهام، لورکوزن و مسکو هم در رده‌های دیگر قرار دارند.

  • زاگرب صفر - یوونتوس تورین ۴

دیگر دیدار شامگاه سه‌شنبه را دینامو زاگرب کرواسی و یوونتوس تورین برگزار کردند. مهمان این مسابقه موفق شد با گل‌های میرالم پیانیچ (۲۴) گونزالو ایگواین (۳۱) پائولو دیبالا (۵۷) و دنی آلوز (۸۵) از سد حریف بگذرد. یوونتوس که در نخستین دیدار با مهمان خود سویا به تساوی یک بر یک رسیده بود، با این حساب صدرنشین جدول گروه هشتم شد. سویا شامگاه سه‌شنبه در خانه لیون فرانسه را با یک گل از پیش رو برداشت.

  • دیگر دیدارهای شامگاه سه‌شنبه

گروه پنجم: زسکا مسکو صفر - تاتنهام یک

گروه ششم: اسپورتینگ لیسبون ۲ - لژیا ورشو صفر

گروه هفتم: لستر یک - پورتو صفر و کپنهاگ ۴ - بروژ صفر

به گزارش دويچه‌وله، چهار دیدار دیگر هفته هم شامگاه چهارشنبه (۷ شهریور) در چهار گروه نخست چمپیونزلیگ برگزار می‌شود. در این چارچوب بایرن مونیخ آلمان در گروه E مهمان اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان نایب ‌قهرمانی است. هر دو تیم با یک پیروزی سه امتیازی هستند؛ مونیخ به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول نشسته است. در دیگر دیدار شامگاه چهارشنبه همچنین بنفیکا و ناپولی به مصاف هم می‌روند.

 

کد خبر 347823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha