چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: گزارش به دست آمده از نتیجه جستجو‌های گوگل پس از پایان اولین مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون را برنده مناظره اعلام می‌کند،‌اگرچه دونالد ترامپ نامی است که بیشترین بحث و گفتگو درباره او در توئیتر انجام گرفته‌است.

انتقاد کلینتون از سخنان ترامپ درباره ایران

براساس گزارش فاكس‌نيوز، گوگل ترندز در گزارشي كه پس از پايان مناظره روز 27 سپتامبر منتشر كرد، كلينتون را برنده مناظر اعلام كرد زيرا 60 درصد از جستجوها در موتور جستجوي گوگل به وي اختصاص داشته‌است.

پيش از آغاز مناظره، اين ترامپ بود كه بيشترين ميزان جستجو‌ها را به خود اختصاص داده بود، اما پس از پايان مناظره، در 50 ايالت مختلف آمريكا آمار به نفع كلينتون تغيير كرد.

با اين‌همه ترامپ 62 درصد از مكالمات و بحث‌هاي توئيتري را متوجه خود ساخته‌بود. به گزارش توئيتر، ترامپ توانست پس از مذاكره عامل ايجاد بحث‌هاي فراواني در توئيتر شود، اما اين سلطه توئيتري لزوما به اين معني نيست كه وي در مناظره پيروز شده‌است.

برترين توئيتي كه بيش از ديگر توئيت‌هاي دو نامزد انتخاباتي دست به دست شد، پيام توئيتري ترامپ درباره گرمايش جهاني بود كه كلينتون در طول مناظره به آن اشاره كرد و گفت ترامپ گرمايش جهاني را يك فريب مي‌داند، اما ترامپ اين اتهام را رد كرد. ترامپ اين توئيت را در نوامبر سال 2012 منتشر كرده بود اما اوايل سال جاري اعلام كرد توئيتش يك شوخي بوده‌است.

برترين موضوعاتي كه در توئيتر مورد بحث قرار گرفته‌اند اقتصاد، روابط خارجي،‌انرژي، محيط زيست، تروريسم و سلاح بوده‌اند.

کد خبر 347790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha