دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

تحقیقات برای رازگشایی علت مرگ جنین دوماهه که همراه مردی جوان کشف شده، از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

بامداد ديروز مأموران كلانتري128 تهران‌نو هنگام گشتزني به مرد موتورسواري مشكوك شدند و به او دستور توقف دادند. آنها در بازرسي از وي، نايلوني كشف كردند كه در آن جنين دوماهه‌اي بود. مرد موتورسوار عنوان كرد كه جنين مرده، فرزند او بوده اما سقط شده است؛ بنابراين او دستگير شد و ديروز براي انجام تحقيقات مقابل قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت.

مرد 49ساله در توضيح ماجرا چنين گفت: من و همسرم 17سالي مي‌شد كه به‌دليل بيماري نمي‌توانستيم صاحب فرزندي شويم تا اينكه چند وقت پيش متوجه شدم همسرم باردار است. با توجه به سن بالا و شرايطي كه داشت پزشكان مي‌گفتند فرزندتان يا پيش از تولد جانش را از دست مي‌دهد يا اگر هم زنده بماند معلول ذهني مي‌شود. تا اينكه شب گذشته درد شديدي سراغ همسرم آمد.

مي‌خواستم او را به بيمارستان ببرم اما به‌دليل مشكل مالي‌اي كه داشتم ترسيدم هزينه سقط، بالا باشد و من نتوانم پولش را جور كنم؛ با اين حال گوشي تلفن را برداشتم تا به اورژانس زنگ بزنم اما سر كوچه ما مراسم عروسي بود و اگر اورژانس هم مي‌رسيد به‌دليل ازدحام جمعيت، نمي‌توانست وارد كوچه شود. اين شد كه از مادربزرگ خودم، همسرم و مادرزنم كمك خواستم و آنها چند دقيقه بعد به خانه‌ام آمدند و با كمك آنها جنين دوماهه همسرم سقط شد.

وي ادامه داد: پس از آن حتي حال همسرم هم خوب بود و ديگر نيازي به دكتر نداشت. ‌من هم جنين را داخل كيسه نايلوني گذاشتم تا در سرخه حصار آن را دفن كنم اما مأموران به من مشكوك شدند و دستگيرم كردند.به گزارش همشهري، قاضي جنايي دستور تحقيقات از همسر وي و علت اصلي مرگ جنين را صادر كرده است تا معماي مرموز اين ماجرا آشكار شود.

کد خبر 347596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha