همشهری آنلاین: وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی در صفحه شخصی خود، یاد و خاطره رزمندگان و تلاشگران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين، دکتر سید حسن هاشمی نوشت:

بیش از سه دهه است که شروع سال تحصیلی با خاطره‌ی دلاوری‌های مردان و زنان این مرز و بوم پیوند خورده است.

سال‌هاست که در چنین روزهایی همکارانم در کنار ملت شریف ایران، از‌خودگذشتگی و تلاش خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و امدادگران حاضر در هشت سال دفاع مقدّس، به‌ویژه شهیدان و جانبازان این خیل عظیم را ارج می‌نهند. عزیزان سپیدپوشی که علاوه بر خفظ و تأمین سلامت رزمندگان اسلام، نقشی بی‌بدیل در موفقیّت‌ها و پیروزی‌های آن‌ها داشتند و طی آن هشت سال، بیش از هر دورانی، جایگاه جامعه‌ی پزشکی را در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور به نمایش گذاشتند.

سال‌هایی سخت که تلاش‌ها، کمبودها را جبران و سدها را از برابر اراده‌های پولادین برمی‌داشت. سال‌هایی که درکنار مشقّت‌ها و ناملایمات، آثاری پربرکت درحوزه‌ی دانش پزشکی برجای نهاد.

از این رو، هفته دفاع مقدس فرصتی گرانقـدر اسـت برای بزرگداشـت انسان‌هایی که به دور از جنجال‌های سیاسی و جناحی، تنها در پرتو ایمـان، پایمردی و دلاوری، خالق صحنه‌هایی بي‌بدیل از انسـانیت، شرافت و فداکاری در تاریخ معاصر شدند.

امروز اگر جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده؛ اگر شاهد موفقیت‌هایی گسترده در عرصه‌ی روابط بین‌الملل هستیم و در شرایط سخت و متلاطم منطقه، جمهوری اسلامی ایران نماد امنیّت و آرامش محسوب می‌شود؛ همه و همه در سایه‌ آن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و پایمردی‌ها رخ نموده است.

فراموش نکنیم که همه‌ی ما همیشه و در هر جایگاه و مقامی، وظیفه داریم برای خدمت به ملت شریف ایران و آبادانی و سربلندی میهن، راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

کد خبر 347173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha