همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما باید بازدارندگیمان را در کشور همچنان که تا به حال اتفاق افتاده حفظ کنیم.

محمد باقری

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار محمد باقری افزود: ما باید غلبه بر توانایی ها و نیات دشمن داشته باشیم و با توجه به اینکه دشمن توان خود را روز به روز ارتقاء می دهد طبیعتا بازدارندگی ما نیز باید پویاتر و انعطاف پذیرتر باشد و به مرور زمان توان رزمی ما متناسب با نیازهای این بازدارندگی و مقابله با تهدید باید به روز و رو به رشد باشد.

وی که در جمع فرماندهان عالی رتبه نظامی سخن می گفت، ضمن تبریک عید غدیر خم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از پایمردی ها، رشادت ها، ایثارگری ها، مجروحیت ها، جانبازی ها، اسارت ها و آزادگان ملت قهرمان و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به انتظارات فرماندهی کل قوا از ستاد کل و مسئولیت ستاد کل در مقابله با تهدیدات و تقویت بسیج مردمی و ارتقاء توان رزمی و آمادگی کامل مقابله با هر لحظه ای که تهدید اتفاق می افتد، اشاره کرد و نقش معاون عملیات ستاد کل در پرچمداری این توان را تشریح کرد.

سرلشکر باقری با توجه به اهمیت بسیج و این که باید آمادگی های ما به گونه ای باشد که غافلگیر نشویم ، تاکید کرد، برای هماهنگی نیروهای مسلح برای پاسخگو بودن آمادگی نیاز داریم و نکته مهم اینکه ما در هر لحظه برای مقابله با تهدید نسبت به جمهوری اسلامی ایران آماده باشیم.

وی ادامه داد، ما باید با تقویت بسیج از بروز حوادث و تهدیدات جلوگیری کنیم و روشن کننده این مسیر معاونت عملیات است و به این لحاظ معاونت عملیات نقش اساسی و کلیدی در سازمان های نیروهای مسلح و به خصوص در ستاد کل نیروهای مسلح دارد.

در این مراسم از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری ـ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ پاسدار مهدی ربانی به عنوان معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح منصوب و از خدمات و زحمات سرتیپ پاسدار علی شادمانی معاون قبلی عملیات ستاد کل تقدیر و تشکر شد.

سردار شادمانی اخیراً به عنوان معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) منصوب شد.

سردار سرتیپ پاسدار ربانی پیش از این سمت معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

کد خبر 346910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha