همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد آزمایش های نظامی و رزمایش های جمهوری اسلامی طبق جدول زمان بندی شده ادامه خواهد یافت و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشگر علی باقری در مراسم رژه گرامیداشت سی و ششمن سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: آزمایش های نظامی و رزمایش های جمهوری اسلامی طبق جدول زمان بندی شده ادامه خواهد یافت و تحت هیچ شرایطی مورد تغییر قرار نمی گیرد و هرگاه صلاح بدانیم آن ها را رسانه ای خواهیم کرد چرا که ما باید آماده باشیم و در مقابل هیچ تهدیدی غافلگیر نشویم.

وی افزود: اجتناب از جنگ صرفا با قدرت بالا و آمادگی امکان پذیر است. ما اگر خواهان صلحیم که هستیم تنها با قدرتمند شدن ساختار دفاعیمان می توانیم به صلح برسیم. با اتکا به توان بازدارندگی و توان دفاعی راهبردی می توان دشمن را از خیال جنگ برحذر داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکای جنایتکار و بسته حمایتی آن ها از رژیم غاصب صهیونیستی که تصویب کرده اند، ما را در قدرت افزایی دفاعی کشور مصمم تر می کند. آمادگی های دفاعی در تراز جمهوری اسلامی در سطح قابل قبولی برقرار است و تجربه 38 سال گذشته بویژه دوران دفاع مقدس باعث شده در عرصه دفاع و دستیابی به فناوری های روز نیروهای مسلح با خلاقیت و ابتکار مسیر خود را پیش ببرند وطراحی های دفاعی ما در حوزه های مختلف با قدرت ادامه دارد.

وی در ادامه یادآور شد: تجربه دفاع مقدس به ما آموخت که باید با اشراف اطلاعاتی عمیق همواره مراقب غافلگیری راهبردی باشیم، به همین دلیل تمام تحرکات دشمن دقیقا تحت رصد نیروهای جمهوری اسلامی است و قطعا ما قادر خواهیم بود حرکات دشمن را قبل از اقدام پیش بینی و خنثی کنیم.

باقری اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی با قدرت به کار خود ادامه می دهند و هر تلاش و اظهار نظری برای تضعیف توان ها نادانی و بازی در زمین دشمن است.

وی در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه ثبات در جنوب آسیا هرگونه حضور خارجی را در منطقه ناامنی تلقی می کند و امنیت منطقه را امنیت خود می داند و هیچ چشم داشتی به خاک بقیه کشورها ندارد.

کد خبر 347001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha