سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: میثم بائو، هافبک مهاجم الشعب برخلاف نظر برخی‌ معتقد است که فقط یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است، نه 2 تا. او از تمام مسائل در خصوص خودش و برتری مقابل الامارات صحبت می‌کند.

  • از بازی مقابل الامارات شروع کنیم؟

 دقیقه 3 بازی یک گل به حریف زدیم که این گل، تیم ما را از فشار و استرس خارج کرد و باعث شد به یک پیروزی خوب در پایان 90 دقیقه دست یابیم، گلی که با اشتباه مدافع حریف به ثمر رسید. این بازی در ورزشگاه جدید الشعب برگزار شد زمینی که نه تجربه تمرین و نه بازی را در آنجا نداشتیم.

  •  در این دیدار یک گل زدی یا 2 تا؟

 یک گل. گل دوم الشعب را من با ضربه سر به تور دروازه الامارات چسباندم. در صحنه گل اول الشعب، پاس کوتاهی به سامره دادم، سامره قصد داشت با پاسی کوتاه جواب من را بدهد که آن ضربه سامره بعد از برخورد به مدافع الامارات چرخید و به گل تبدیل شد. بنابراین باید آن گل را به حساب مدافع الامارات نوشت. اما گل دوم را با ضربه سر زدم و گل سوم ما نیز توسط یکی از بازیکنان اماراتی الشعب به ثمر رسید.

  • معدنچی و سامره در آن بازی چطور بودند؟

مهرزاد و علی واقعاً خوب بودند. اگر آنها هم شانس بیشتری داشتند، قطعاً باید نام آنها را نیز در پایان بازی جزو گلزن‌ها می‌نوشتند. ضربه معدنچی در طول بازی با فاصله چند میلی‌متر به گل تبدیل نشد و علی سامره هم یک بار توپ را به تیرک دروازه الامارات کوبید. ضمن اینکه من هم یکی، دو موقعیت عالی دیگر برای گلزنی داشتم که متأسفانه به نتیجه نرسید. اما آمار یک گل در اولین بازی برای من آماری قابل‌قبول محسوب می‌شود.

  • در نیمه اول الشعب بازی به مراتب بهتری در زمین ارائه داد؟

در نیمه اول، ما با نتیجه 3 بر یک برنده از زمین خارج شده بودیم، بنابراین طبیعی بود که حریف در نیمه دوم جلوتر بیاید و هجومی‌تر کار کند. به همین دلیل در نیمه دوم زیاد به آب و آتش نزدیم و به همان 3 گل بسنده کردیم.

  •  در غیاب عنایتی، رسول خطیبی و مهدی رجب‌زاده برابر الشعب چطور ظاهر شدند؟

رجب‌زاده تک‌گل حریف را وارد دروازه الشعب کرد، ضمن آنکه رسول خطیبی نیز یکی، دو موقعیت خطرناک را بر روی دروازه ما خلق کرد که می‌توانست برای حریف گل‌هایی در بر داشته باشد.

  •  غیبت عنایتی چقدر در برد شما تأثیر داشت؟

عنایتی جزو بازیکنان تأثیرگذار الامارات محسوب می‌شود و نبودش واقعاً به چشم می‌آمد اما در دیدار دوستانه قبلی مقابل ما حضور داشت و الشعب با وجود او و 2 ستاره دیگر الامارات موفق به شکست آنها شده بود.

  • از عملکردت برابر الامارات رضایت داری؟

فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم را برابر الامارات به نمایش گذاشتم. غیر از گل عملکردم واقعاً قابل قبول بود. سرمربی کروات الشعب و مسئولان تیم بعد از بازی از عملکرد من و سایر بازیکنان رضایت کامل داشتند و به خوبی از زحمات بازیکنان الشعب تقدیر به عمل آوردند.

  • سوءتفاهم قبلی تو با سرمربی الشعب از بین رفته است؟

 بله، آن موضوع به قبل از بازی ما با الفیصلی مربوط می‌شد. سرمربی تیم به من اطمینان و اعتقاد خاصی پیدا کرده و این امر برای من واقعاً امیدوارکننده است.

  • الامارات مقابل الشعب، واقعاً تیم بی‌آزاری نشان داد؟

 نه اتفاقاً، آنها ضعیف و بی‌آزار نبودند بلکه در دقایقی دروازه ما را هم به شدت تهدید کردند. اما حقیقتاً تیم ما چه از لحاظ بازیکن و چه از نظر فنی و تاکتیکی از آنها بهتر و قوی‌تر بود.

  • در یکی از مصاحبه‌هایت گفته بودی فوتبال در امارات واقعاً سخت است، واقعاً این طور است؟

 در اینجا بازی‌ها را در دمای 45 درجه بالای صفر برگزار می‌کنیم. گرمای هوا به گونه‌ای است که بازیکن انگار در گرمای 45درجه در اواسط تابستان در اهواز بازی می‌کند. بازیکن وقتی یک بار طول زمین را می‌دود واقعاً انرژی زیادی از او گرفته می‌شود. البته این امر در مورد من که هافبک تیم هستم و نیاز به دوندگی بیشتری دارم بیشتر صدق می‌کند و فشار بیشتری به یک بازیکن در پست هافبک وارد می‌سازد.

  •  تیم الشعب را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

تیم ما نسبت به تیم‌های العین، الجزیره و الوحده که چند ملی‌پوش دارند از لحاظ بضاعت بازیکن در مرتبه پایین‌تری قرار دارد. در الشعب تمام تکیه سرمربی، مسئولان و حتی بازیکنان این تیم به من، علی، و مهرزاد است. سایر بازیکنان تیم‌ ما خود را آنچنان که باید باور ندارند و تمام برنامه‌های‌شان را با ما 3 ایرانی تنظیم کرده‌اند.

  •  شایعه شده بود در نیم‌فصل ایران از الشعب جدا می‌شوی و به استقلال می‌پیوندی؟

فعلاً فکر بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. من در اولین بازی‌ام با پیراهن الشعب موفق به گلزنی برای این تیم شدم. در مسابقه اول بازی نکردم. اما شرایط در الشعب فعلاً کاملاً به کام من است، بنابراین فعلاً دلیلی برای بازگشتم وجود ندارد، هرچند مشخص نیست در پایان فصل چه اتفاقاتی بیفتد.

  •  شانس آقای گلی چه بازیکنی در لیگ امارات بیشتر است؟

 سامره سال گذشته به اتفاق یکی از بازیکنان دیگر، آقای گل امارات شد. جدا از او چند بازیکن دیگر هم هستند که برای آقای گلی شانس دارند اما فعلاً 2 هفته از مسابقات گذشته و نمی‌توان از حالا کسی را به عنوان آقای گل مسابقات معرفی کرد، هرچند امیدوارم این عنوان به یک بازیکن ایرانی برسد.

کد خبر 34684

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز