همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمین ارتش گفت: پهپاد، امروز، چشم بینا و بازوی بلند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و توانسته است این نیرو را در رزمایش‌ها و ماموریت‌های محوله سربلند کند.

احمدرضا پوردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش ،امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان این مطلب را در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید پهپاد بیان کرد.

وی افزود: امروز گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش با حضور نیروی انسانی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع پرنده های بدون سر نشین از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و به خود افتخار می کند که دارای کارکنان مومن، ولایت مدار و متخصص است که توانسته اند با حضور جوانان برومند ظرفیت های خوبی را در این صنعت شکوفا سازند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت پهپادها در دوردست ها افزود :هر وقت نیروی زمینی بخواهد در دور دست ها فعالیتی انجام دهد یکان پرنده های بدون سرنشین خود را در آن ماموریت آماده می سازد.

امیرپوردستان درادامه تصریح کرد: ماموریت اصلی ما مراقبت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است؛ ما باید ظرفیت های خود را بالا ببریم و از روش های کار آمد در حوزه دفاع استفاده کنیم که صنعت پهپاد از جمله مهم ترین آن است.

وی تاکید کرد:ما باید قابلیت های پهپادی را افزایش دهیم تا بتواند در شرایط حساس یکان های نیروی زمینی را در ماموریت ها و رزمایش ها پشتیبانی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دشمن برای اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیر رشد و تعالی را طی نکند روش های مختلفی از تهدیدات را علیه کشور آغاز کرده است؛ اما اصلی ترین وظیفه ما حفظ و ارتقای رزمی و بالا بردن بنیه های ایمانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: باید برای تهاجم در مقابل دشمن آماده باشیم و اگر نیاز باشد ضربه ای به دشمن وارد کنیم و با آمادگی بالا در مقابل دشمن، صف آرایی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز با تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) شاهد رشد و بالندگی کشور و نیروهای مسلح هستیم.

کد خبر 346635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha